niedziela, 17 lipca 2011

Lakiery do paznokci - dużo zdjęć!

Jestem ich maniaczką! Myślałam, że mam ich bardzo dużo, ale patrząc na właścicielki innych blogów kosmetycznych, moja kolekcja jest niewielka.

Oto one:
*Sensique Strong & Trendy Nails, Sky Blue nr 252
*Sensique Strong & Trendy Nails, Drink with Lime nr 255
*Sensique odżywka do paznokci Keratin Nutrition


*Essence colour & go, Mellow Yellow nr 51
*Essence colour & go, Out of my mind nr 52
*Essence colour & go, Meet me now! nr 48

*Miss Selene mini nr 217
*Miss Selene mini nr 191
*Miss Selene mini nr 202
*Miss Selene mini nr 204

*Bourjois Paris nr 13
*Essence nail art & tippainter, 10 more than silver
*Rimmel London, 610 Pompous
*Essence nail art special effect! topper, 02 circus confetti

*Simple Beauty, nr 178
*Catrice, Lost In Mud, nr 220
* NYC Sheer French Manicure, Magic Moments nr 148A


*Golden Rose Paris, nr 217
* Miss Sporty, Clubing Colours nr 347
* Sephora, teeny bikini L29


*H&M, Blue Sky
*Chresy, S1010


*Vollare, Aisha
*Boots,Stay Perfect, Temptress 100


*Avon, nail expert, peeling and brittleness solver,
*Essence, matt top coat



W kolejnej notce znajdziecie jednego z lakierów. Nareszcie wolne, mam więc czas na zdjęcia - będzie ich tu znacznie więcej niż do tej pory. Mam nadzieję, że ilość recenzji także się zwiększy.

Pozdrawiam ciepło!:)

4 komentarze:

  1. Miałam lakier z Catrice i był trwały:)
    A teraz mam inne produkty Catrice: www.domodnaleziony.blogspot.com/2013/04/catrice-recenzja.html

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupilas lakier Chresy? Widzialam go tylko w Czechach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam od koleżanki, kupiła gdzieś za granicą

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...