SLIDER

Hit i kit sierpnia

Tak jak większość blogerek postanowiłam rozpocząć "serię" - kit i hit miesiąca.
Na hit wybrałam 3 kosmetyki, które pokochałam od pierwszego użycia:)

HIT

*peeling truskawkowy Joanna - pięknie pachnie! Nie będę zamieszczała recenzji - znajdziecie ją na pierwszym lepszym blogu:)
*Żel do twarzy under 20 (damski:) odpowiednik tego, który opisywałam wcześniej) - jego "męską" wersję opisałam TUTAJ
*sól do kąpieli pomarańczowa, Be Beauty - wsypuję ją pod prysznic i najzwyczajniej w świecie sobie po niej depczę - super masaż dla stóp, nieziemski zapach uprzyjemniający każdą kąpiel.

KIT

żel peelingujący do twarzy, Be Beauty - zdjęcia i recenzja Smeti KLIK
Zdjęcie tego żelu mam tylko jako denko, a w internecie mogę znaleźć tylko zdjęcia od Smeti ;) Zapraszam Was do przeczytania Jej recenzji.
Moja opinia o tym żelu jest zupełnie inna - nic nie ściera, twarz jaka była, taka jest. Znam produkty w tej cenie, które sprawdzają się o wiele lepiej.


Wczoraj rano Martyna z http://mania-kupowania.blogspot.com ogłosiła wyniki swojego pierwszego rozdania. Udało mi się i wygrałam - pierwszy raz! Dziś po powrocie z pracy czekała już na mnie paczka. Oto jej zawartość:



Od góry : maseczka peel off Rival de Loop (moja ulubiona!), puder do kąpieli, kartka urodzinowa (dziękuję Martynko!), lakier Catrice, 4 lakiery Safari - totalnie moje kolory!, róż w płynie, lakier wibo, pilniczek My secret, kolczyki wkrętki, próbki i dwie maseczki Perfecta.

Jak same widzicie baaardzo dużo rzeczy:) Najbardziej cieszy mnie moja maseczka RdL i lakiery Safari, które mają cudne kolory, o wiele jaśniejsze niż na zdjęciu. Dziękuję Martynie za super rozdanie,a Was zapraszam serdecznie na Jej bloga Mania -Kupowania


2 komentarze

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.