SLIDER

Czy warto iść do trychologa?


Ostatnio mówiłam wielu osobom, że mam problem z baaaardzo nadmiernym wypadaniem włosów (nawet moja fryzjerka była tym zaniepokojona). Mówiłam więc, że udałam się do trychologa - "To ten lekarz od włosów?" No ogólnie można tak powiedzieć. Trycholog zajmuje się wszystkim, co związane zarówno ze skórą głowy, jak i włosami. Kiedy warto iść do "lekarza od włosów" i czy w ogóle warto? 


Liczba włosów, które mi wypadały była bardo duża. Nie wiedziałam, co jest przyczyną... Owszem, zmieniłam dietę, dzięki której zgubiłam prawie 50 kg, ale jest bardzo dobrze zbilansowana i biorę specjalną suplementację do diety, która wpływa na włosy i paznokcie. Więc co się dzieje? Na początku myślałam, czy ja może... łysieję? Naczytałam się dzięki pomocy wujka Google, że łysienie coraz częściej dotyka kobiet zbliżających się do 30-stki. I rozumiecie, panika w oczach i we włosach:) 

Wyszukałam klinikę w Warszawie, w której wykonuje się takie badania i trafiłam do HairMedica w Warszawie. Sama wizyta kosztowała mnie 20 zł, ponieważ wizyty są tam finansowane z programu "Zdrowe włosy". Na miejscu kupuje się jednak profesjonalne produkty do włosów, które już niestety do tanich nie zależą, ale nie zawsze! O tym mowa dalej.

Jak wygląda badanie?

Przed wizytą najlepiej nie myć włosów przez 24 godziny i nie farbować przez miesiąc. Lekarz przeprowadza wstępny wywiad dotyczący problemu. Potem robi się ciekawiej, ponieważ trycholog przeczesuje palcami włosy, żeby zobaczyć, ile z nich wypada i w jakiej fazie wzrostu wypadają. Jeśli jest to faza telogenowa oznacza to, że włos jest martwy i taka jest jego naturalna kolej rzeczy - nie ma powodu do niepokoju. Jeśli włosy wypadają w fazie wzrostu, to może to być przyczyną czegoś poważniejszego. Następnie lekarz ogląda skórę głowy trychoskopem (mikrokamerą trychologiczną), czyli urządzeniem, które przesyła obraz prosto do komputera, dzięki czemu widzimy bardzo dokładny stan naszej skóry głowy.

Obraz jest najczęściej powiększany 200-krotnie. Do uzupełnienia diagnozy lekarz może zalecić także specjalne badanie cebulek włosów, tzw. trichogram. Moja wizyta odbyła się w niesamowitej atmosferze - polecam Wam wizytę u p. Agnieszki Woźniak, czułam się niesamowicie zrelaksowana. Pani Agnieszka ma niesamowite podejście do pacjenta, wszystko cierpliwie tłumaczy, odpowiada na każde, nawet najdziwniejsze moje pytanie:)


Co robić, żeby włosy tak nie wypadały?

Okazało się, że przyczyną wypadania moich włosów jest złe podejście do ich higieny (no ale myję codziennie!). Mam włosy z tendencją do przetłuszczania, które są szczególnie uciążliwe w pielęgnacji. Okazało się, że stosowanie zwykłego szamponu drogeryjnego nie jest wystarczające do oczyszczania mojej skóry głowy. Włosy wypadały mi, ponieważ cebulki były bardzo mocno obciążone sebum. Dostałam mnóstwo zaleceń i produktów do użycia...
Zalecenia:
1. Myć głowę dwukrotnie, za drugim razem potrzymać szampon na włosach 3-5 minut. Na przemian do stosowania szampon Nubea sursum (ok. 40 zł w HairMedica) z szamponem marki Dermena (22,90 zł Super-pharm).
2. 2 razy w tygodniu wykonywać peeling skóry głowy, bezpośrednio przed umyciem włosów. Peeling DSD był najdroższy - 137 zł (do kupienia m.in. w HairMedica).
3. Raz w tygodniu nakładać Intensywnie regenerującą maskę Biovax (19,90 zł za 500 ml w Super-pharm).
4. Suplementy - do wyboru miałam kilka, najważniejsze, żeby zawierały biotynę. Wybrałam Merz Special (29,99 zł Super-pharm).


Wiecie do czego było mi się najtrudniej przyzwyczaić? Do mycia zaleconymi szamponami. Dlaczego? Nie pienią się za bardzo... Ale na zajęciach z chemii kosmetycznej często podkreślali, że nie wszystko, co się pieni, myje.

Nie wszystko, co się pieni myje głowę! 

Co się zmieniło po miesiącu?

Myślałam, że na efekty będę musiała dość długo czekać, ale jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że w przeciągu miesiąca moja skóra głowy zmieniła się nie do poznania. Była oczyszczona, moje włosy były uniesione u nasady (zdecydowane działanie peelingu), błyszczące, wypadanie zmniejszyło się o ok. 50%, włosy nie lecą mi garściami podczas prysznica. Dla porównania zdjęcia moich włosów sprzed miesiąca i podczas ostatniej wizyty:




Kosmetyki kosztowały mnie dość dużo, na ostatniej wizycie jeszcze więcej, ale jak poznam zasady ich działania to będę szukać tańszych odpowiedników. Narazie będę testowała peelingi i na pewno dam Wam znać:) Ale jedno Wam powiem, warto iść do trychologa! I zrobić sobie badanie trychologiczne, nawet raz na jakiś czas. Nasza skóra głowy podziękuje nam na pewno. Moja to już zrobiła:)
Teraz przede mną kuracja stymulująca i zwiększająca gęstość moich włosów oraz ciągłe pracowanie nad wypadaniem. Po 2 tygodniach widzę ciąg dalszy efektów, ale o tym dam Wam znać w najbliższym czasie.

Czy Wy też macie takie problemy z włosami? Czy macie może wypróbowane kosmetyki? A może jest coś, o czym byście chcieli poczytać? W sprawie włosów zaczynam czuć się ekspertem;) 


64 komentarze

  1. Ja miałam swego czasu problem z wypadaniem włosów, ale nie było to AŻ takie wypadanie. Przerzuciłam się na inny szampon z pantene i do tego odżywka z green pharmacy. Poprawa była, ale teraz znów mam inny szampon i problem wraca. Nie wiem, może to od stresu tak mi się dzieje?
    Mimo wszystko jeszcze nie uważam, że w moim przypadku jest to coś poważnego. A! I dobrze wiedzieć, że są nawet lekarze od czegoś takiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. po przeczytaniu twojej "przygody " z trachologiem postanowilam rowniez ja przezyc. Mam problemy z wypadajacymi włosami. Moje zdziwienie bylo takie ze otrzymalam prawie ten sam zestaw kosmetykow do pielegnacji chociaz moje włosy wygladały slicznie w sensie nie były cebulki oblepione łojem. Zamiast maski otrzymalam LOTION . ceny mnie nie przeraziły wiem ze pilegnacja włosow bez trachologa tez kosztuje. Zastanawia mnie tylko czy kazda z nas ma te sama sciezke do poprawy ich wygladu. Za dwa miesiace sie odezwe tyle ma trwac etap zachamowania ich wypadania. pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz koniecznie jak to u Ciebie wygląda, ja dostałam lotion na rano, później tylko jakieś płukanki. Do tego roller do skóry głowy.

      Usuń
    2. Parę dni temu również odwiedziłam hair medica w Warszawie i szukając informacji o kosmetykach nubea natknęłam się na ten blog :)
      Poszłam ponieważ straaaasznie wypadają mi włosy(bałam się, że wyłysieję.. tragedia). Skórę głowy miałam w dobrym stanie (Przyczyny wypadania nie ustalono, ale mam jeszcze parę badań do zrobienia). Do stosowania dostałam ampułki dsd 3.4.1 (najdroższe z całej kuracji), Lotion nubea, z którego mogłam zrezygnować, derma roller 0,5mm oraz dwa szampony( mam je zmieniać co tydzień). Kolejna wizyta za miesiąc.
      Jak widać nie każdy dostaje ten sam zestaw kosmetyków - wg mnie to już kwestia doświadczenia trychologa w dopasowaniu kuracji ;)

      Usuń
    3. Placenta 3.4.1 pomaga, przetestowalam. Oczywiscie, jesli przyczyna wypadania nie sa np. hormony.

      Usuń
  3. witam
    zdjecia przedstawiajace kondycje przed i po sa identyczne z tymi udostepnionymi na stronie hairmedica.pl - czy sa to zdjecia faktycznie Pani wlosow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak wyglądały moje włosy przed i po. Zdjęcia moje nie dotarły ostatecznie z tamtej wizyty, mam z kolejnej, ale tylko wyrwanych włosów. Te zdjęcia przedstawiają jednak identycznie kondycję skóry głowy przed i po.

      Usuń
  4. Kosmetyki firmy nubea naprawdę potrafią zdziałać cuda. Czy wiadomo natomiast gdzie można takie zakupić poza HairMedica? Powiedzmy, że przekopałam już internet i powoli się poddaję:( pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiesz, że potrafią zdziałać cuda? po czym podane gdzie można je kupić. Czysta reklama... :/

      Usuń
  5. Witam. Tez byłam u trychologa i pani powiedziała że musze oczyścić skóre głowy i poleciła mi kuracje nubea która kosztuje 280 zł, nie znalazłam opini o tym wiec nie poszłam bo 280 zł to dużo do tego każde oczyszczenie u nich kosztuje 50 zł. Do tego szampon na łupież ok 90 i lotion 120. Nie znam firmy opini i nie wiem czy warto na to iść. Włosy mi się przetłuszczają, wypadają a do tego mam łuszczycę choć ta pani powiedziala że wygląda to na łupież. Co o tym myślicie? Prosze o odpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "lecze sie" (leczeniem bym tego nie nazwala, bo w Hair Medica nie ma lekarzy no i zalecaja tylko kosmetyki dwoch firm) od 2 lat. Pomogli mi z wypadaniem wlosow, stosowalam i stosuje zalecane preparaty, wydalam mnostwo pieniedzy (ale efekt jest), natomiast dzis takze zlecono mi detox (ampulki za 280 zl) oraz specjalny szampon. Szampon kupilam, ale ampulek nie. Poszlam do apteki, zakupilam Nizoral, ktory takze zwalcza grzyby na skorze glowy. Jesli nie pomoze mi Nizoral w polaceniu z tym detoxykujacym szamponem, to pomysle, na razie testuje tansza strategie.

      Usuń
    2. w sumie leczenie to proces, niezaleznie od tego czy sama sobie je "narzucasz" czy robi to ktos inny, niekoniecznie lekarz. trycholodzy są specjalistami, nie lekarzami, ale malo osob o tym wie, bo nie jest to taka popularna specjalizacja jeszcze ;) ja mam maskę do wlosow specjalistyczną na suche włosy , dostalam tez w HM probki peelingu jedną zużyłam juz, bo jak sie okazalo na wizycie mam łojotok. Nizoralu kiedys uzywalam, teraz sprzedaje sue go w saszetkach z tego co widzialam w aptece. ale akurat mi srednio pomogl. a jaki dokladnie masz problem z włosami Camnille>?

      Usuń
  6. Oni zawsze chyba proponuja ten peeling. Dzis jestem po trzeiej wizycie.. i nie wiem chyba zaryzykuje i kupie na interencie za 137 zł (tanie nie ma chyba;/) moze faktycznie warto? ale i tak BARDZO BARDZO polecam wizyte! moje paranoje ze łysieje (wujek google psuje mi glówe;p) zawsze są rozwiewane.. na 99% nadczynność tarczycy mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większości osób polecają ten peeling, ale to akurat ma dobroczynny wpływ na skórę głowy. Raz w tygodniu warto robić peeling, nawet może nie profesjonalny, ale taki do kupienia w sklepie kosmetycznym lub na Internecie. Ja peeling stosuję do tej pory.

      Usuń
  7. Dzisiaj byłam w HairMedica w Warszawie i, niestety, jestem lżejsza o 310 zł. Wizyta była darmowa, jednak p. Barbara, która mnie przyjęła zaleciła mi produkty, które kupiłam na miejscu: peeling 1.3 za 150 zł i Nubea Sursum Lotion za 160 zł. Kuracja ma wyglądać następująco:
    - peeling przed myciem głowy raz w tygodniu (wmasować i zostawić na 15 min.),
    - codzienne mycie głowy szamponem Ducray, a raz w tygodniu zastąpić go Selsun Blue (myć głowę dwukrotnie),
    - codziennie rano używać Lotion Nubea (5-8 kropel wmasować),
    - do tego tabletki: pani zaproponowała mi Gelacet, a jak dowiedziała się, że nie jem mięsa, powiedziała, że mogę kupić Biotebal.
    Cierpię na łojotokowe zapalenie skóry, więc moje włosy się przetłuszczają, wypadają, mam łupież, a głowa swędzi. Kiedyś miałam duży problem ze skórą głowy i już wtedy dermatolog zasugerowała stosowanie Selsun Blue. Powiedziałam o tym podczas dzisiejszej wizyty. W związku z tym, że szampon jeszcze mam w domu, p. trycholog, powiedziała, żebym go używała.
    Do tego mam przeprowadzić badania: morfologia, żelazo, ferrytyna, TSH, ATPO, prolaktyna i wit. D3, a za miesiąc wizyta kontrolna.
    Liczę na piękną i bujną czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, czy pomogło, bo już trochę czasu minęło:)

      Usuń
  8. Drogie Panie. Jak kondycja waszych włosów? Czy leczenie przyniosło oczekiwane rezultaty? Podzielcie się proszę swoimi doświadczeniami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypadaja mi włosy od około 6 tygodni,Dziś byłam na wizycie. Pani zbadała mi skore głowy i włosy. Mam tylko lekko zanieczyszczona głowe ale kupilam szampon nubea essentia za 95 zł. Sama od 2 tyg.używam szamponu,odżywki i ampułek z Seboradin-z apteki zestaw za okolo 60zl .Pani Paulina zaleciła mi mycie na przemian szamponami,do tego biotebal -minimum 3 miesiace. Mam zrobic sobie sporo badań bo to moze być podłoże hormonalne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Hair Medica w Katowicach. Badanie 40 zł. Zalecenia:
    -2 zabiegi w ciągu tygodnia ,tj.oczyszczanie+detox produktem solutia=300 zł
    -szampon solutia+110 zł
    -potem ampułki=450 zł
    Razem:860+40 zł wizyta=900 zł
    MEGA DROGO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również byłam w Katowicach na wizycie w Hair Medica i dostałam dokładnie takie same zalecenia...chyba każdemu to samo oferują

      Usuń
  11. Również jestem po wizycie w HM w Katowicach. Ja równie miałam bardzo zanieczyszczone mieszki wlosowe oraz skórę głowy, obraz włosa pod kamerka był straszny - cały oblepiony i slabiutenkie cebulki. Dostałam zestaw oczyszczający Nubea Essentia - 1/2 buteleczki ekstraktu, 10 ampulek ( 5 ampulek 1, 5 ampulek 2) oraz szampon detoksyjujacy. 670 zl wydalam, ale nie czuję gdyż ostatnio straciłam tyle włosów ze jestem.prawie łysa. A hormony i tarzyca zbadane więc to faktycznie wina tych zaniczyszczen. Mam nadzieję ze pomoże. Wczoraj wykonałam sobie pierwszy zabieg, bardzo intensywny zapach ampulek oraz ekstraktu. Liczę na efekty. Jednak boję się ze na wizycie za 5 tygodni zaleca mi znowu coś za 600 zl a nie będę mogła tego kupić i oczyszczanie pojdzie na marne. :(
    Pozdrawiam wszystkie wlosomaniaczki oraz powodzenia w dążeniu do pięknej czupryny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Również byłam w Katowicach. Na głowie zostało mi ok. 30%włosów. Nie kupowałam u nich nic tylko raz w tygodniu jeżdżę na zabieg wykonany mega profesjonalnie-Essentia-150zl za wizytę. Więcej wydaję na papierosy więc myślę że warto. W domu nie zrobilabym tego fachowo.

      Usuń
  12. Ja wczoraj byłam u Pani trycholog w Toruniu, rzeczywiście zaleciła szampon Nubea oraz Biotebal, też mam łojotok, ale peelingu nie polecała akurat dla mnie. Za szampon zapłaciłam 79 zł i tyle. Oczywiście muszę porobić badania i wrócić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłam w Katowicach, dostałam oczywiście szampon Solutia, 1 zabieg i 2x oczyszczanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja "przygoda"z łojotokiem zaczeła sie 1,5 roku temu po farbowaniu włosów w salonie fryzjerskim.Walke zaczełam od stosowania nizoralu poprzez Radical-med,mediket, oliprox, szampony dziegciowe,Wichy na suchy łupież, cerkogel 30,zdrój(szampon na bazie siarki), elitasone-pyn +clobex szampon(te ostatnie przyniosły tymczasową poprawę).Zdesperowana udalam się do HM W Katowicach ,do p. Zuzanny.Wyskoczyłam z kasy na kwotę 830 zł(detox solutia-260 +szampon na łupież tłusty 110+ampułki 12 szt na 6 tygodni -460 zł) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magda, czy stosujesz tańsze zamienniki czy trzymasz się cały czasu produktów Nubea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie stosuję tych produktów. Znalazłam dużo tańszych i fajnych, o których napiszę niedługo na blogu:)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Także byłem na wizycie u trychologa w Katowicach, wydałem sporo bo aż 640 zł. Od ok. tygodnia zaobserwowałem u sibie łysienie plackowate, niestety coraz bardziej widać- paskudna choroba. Moje pytanie, czy komukolwiek z Was kuracja Nubea pomogła w walce z łysieniem plackowatym? Wczęsniej nigdy nie miałem problemu z włosami:(
    Zaczynam już wariować i boję się podczas kolejnej wizyty znowu będę musiał wydać sporo pieniędzy.
    Będę wdzieczny za kontakt na maila:
    balladym@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiecie czy w ogóle i gdzie można kupować taniej produkty przepisywane i zalecane przez HairMedica?
    Dokładnie chodzi mi o preparat RebItalia Detoxy Lotion i szampona Solutia Grassa.
    Z Góry dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna kupic na zagranicznej stronie za polowe ceny! :)

      Usuń
    2. A możesz podac adres strony plis :)

      Usuń
    3. na Allegro są dostępne kosmetyki NINFESA -prawie ten sam skład co Rebitalia a o wiele taniej. tak samo nazwane są linie kosmetyków ( tzn Detoxy, Tea Tre Energizzante...etc) wiec to to samo pod inną nazwą. Zamiennik Rebitali

      Usuń
  19. Ja także odwiedziłam trychologa w Katowicach, prawdopodobnie przyczyną moich przerzedzeń na głowie są hormony-zalecono mi wykonanie badań. Oprócz tego Pani rozpisała mi kurację: 5 zabiegów oczyszczających raz w tygodniu(cena łączna 750zł), potem odpowiednie ampułki(przez 2 miesiące, cena na miesiąc ok. 500zł), a później w zależności od tego jak wyjdą wcześniejsze zabiegi mezoterapię(8 spotkań po 250zł każde)- nie powiem, cenowo tragedia, nie utrzymuję się jeszcze sama i nie ma szans na to, że z tego skorzystam. Na badaniu widać, że w niektórych miejscach na głowie mam zmiany łojotokowe-włosy są obepione, stoją w tej galaerie i nawet jak są nowe to za głęboko w tym siedzą i nic na nie nie zadziała-dlatego najpierw oczyszczenie. Oprócz tego mam praktycznie puste cebulki włosa-to prawdopodobnie hormony. Powiedziałam, że cenowo trochę nie dla mnie więc Pani poleciła najpierw zrobić badania krwi na hormony, do tego dostałam szampon Nubea essentia(140zł). Pozostaje mi mieć nadzieję, że badania okażą się cenną wskazówką a dalej jakaś terapia hormonalna rozpisana przez lekarza? Sprawdzę, jakie efekty będą po szamponie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam na wizycie we Włocławku. Za wizytę zapłaciłam 65zł, a za szampon essentia, szampon sursum, DSD de luxe - 10 ampułek oraz peeling zapłacilam 600zł. Razem 665zł. Kolejna wizyta za miesiąc. Pani poinformowała mnie, że kuracja potrwa około 5 miesięcy. Niestety impreza bardzo droga, ale nie mogę znaleźć w internecie żeby kupić produkty taniej. Zobaczę czy pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłem we Włocławku na każdej wizycie 300zl co miesiąc, ale działa miałem już trzy wizyty zrobiłem test pierwiastkowy włosa koszt 330 zł wiem czego organizm potrzebuje dostanę suplementy niedługo niestety kosztują 1400 zł ale widze poprawę wyrastają mi po trzy włosy z cebulki

      Usuń
  21. Pani Magdo,
    Czy leczenie przyniosło oczekiwane efekty? I ile mniej więcej kosztowało wszystko łącznie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam dziś. Mam problemy z wypadaniem włosów i chciałabym je zagęścić. Jednak ostatnio pojawił się u mnie łupież tłusty! Został mi polecona emulsja i kuracja oczyszczająca od firmy Nubea, a na porost włosów Seboradin. Drogo by to wyszło i nie wiem czy kupować. Szukam konkretnych opinii, a może ten łupież zwalczę innymi kosmetykami?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem po wizycie w Katowicach. Pani raczej mało mówna i jakoś nie powaliła mnie swoją wiedzą i propozycją leczenia. Ani nic o suplementacji czy diecie. Zapisala szmpon Solutia na lupież tlusty i 6 zabiegow solutua chyba oczyszczający po 180 zl w odstepach tygodniowych. Nastepnie dopiero mozna myśleć o wzmacnianiu wlosow, które mi wypadają garściami. Stwierdziłam ze zanim cokolwiwk kupię poczytam opinie w necie. Znalazłam informacje ze szampon raczej niezbyt działa. Moze ktoś sie wypowiedzieć na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,

    Jestem po wizycie w HM na Świętokrzyskiej w Warszawie. Również zalecono mi kosmetyki dostępne u nich w sprzedaży, ceny kosmos x-) jeszcze się zastanawiam... co do cen na stronie dystrybutora-brak a na serwisach aukcyjnych nie ma nic :-/

    OdpowiedzUsuń
  25. kochani. Ja tez jestem po wizycie w Katowicach. Mieszkam za granica wie w salonie miaam tylko 2 zabiegi oczysczania. Reszte dostalam do domu, dodatkowo takze preparaty ktore maja wzmocnic wlosy po fazie detoksu. % lat temu bylam leczona chemia. Ciesze sie , ze jestem zdrowa. Niestety straciam polowe wlosow i nie dokonca czuje sie szcesliwa. Kazda kobieta chce czuc sie jesli nie pieknie to choc... ladnie. Kosmetyki sa rzeczywiscie upiornie drogie.Pewnie pojechalabym na Kanary za ta kase. Pozostaje wiec miec nadzieje na bujan grzywe. Moje drogie dziewczyny Powodzenia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem po wizycie w HM w Lublinie. U nas wizyta z dofinansowaniem kosztuje 80 zł.
    Włosy okresowo wysypywały mi się garściami i towarzyszył temu silny świąd skóry. Okazało się, że mam łojotok i zaczerwienienia wokół mieszków.
    Dostałam szampon z olejkami z drzewa herbacianego i lawendy Insight Rebalancing Szampon do Włosów Tłustych 1000ml (do kupienia w internecie) - 55 zł, lotion detoksykujący Rebltalia - 140 zł i emulsję do skóry wrażliwej Nubea - 95 zł. Po dwóch miesiącach mam zacząć stosować peeling.
    Przy okazji wizyty kupiłam tylko szampon. Miałam wrażenie poprawy już po zastosowaniu samego szamponu. Dziś dokupiłam resztę kosmetyków i dziś użyłam ich po raz pierwszy. Zobaczymy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pani Ewo, Jakie Rezultaty po zastosowaniu srodkow? Czy dostała Pani coś na wzrost i zagęszczenie włosów?

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, bylam w HM w Warszawie - silnie zanieczyszczona skora glowy oraz oblepione mieszki. Zalecenia - szampon i lotion Rebitalia z linii Tea Tree. Do tego pije Amocon Forte. Kolejna wizyta za miesiac.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też byłam u trychologa w Katowicach. Ceny powalające! Znalazłaś może jakiś zamiennik tego peelingu DSD?

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry,
    dzisiaj również odwiedziłam HM w Katowicach. Zalecono mi standardowo kurację szamponem nubea essentia 2 razy w tygodniu + DSD peeling 1.3. Do tego kuracja oczyszczająca trwająca 5 tygodni, koszt jednej wizyty 150 zł. Zgodziłam się i jestem już umówiona na pierwszą kurację, jednak przeczytałam na forach negatywne opinie na ten temat i trochę mnie to zmartwiło. Czy któraś z Pań, która już trochę dłużej stosuje wyżej wymienione preparaty bądź była na kuracji jest zadowolona z efektów? :) Nie miałam w sumie innego wyjścia, włosy już od kilku tygodni wypadają mi strasznie, tabletki nic nie pomogły, a badania mikroskładników, tarczycowe, cukier w normie. Prywatna wizyta u dermatologa też była dużą katastrofą.
    Oby te preparaty zadziałały, więc byłabym wdzięczna za opinie :)
    Pozdrawiam! MH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja byłam też w Katowicach, bo uwrażliwiła mnie zmiana wody w łazience. Nie zdecydowałam się na zabiegi właśnie ze względu na brak opinii w sieci, ale kupiłam lotion nubea solutia i teraz wracam po 2 opakowanie. Niegdy nie miałam tak ladnych włosów i zdrowej skóry głowy jak w czasie pielęgnacji tym produktem! Nie jestem przekonana co do reszty, ale chyba skuszę się na produkty ochronne na basen. Daj znać jak się sprawa rozwinęła :)

      Usuń
  31. Witam ktoś pisał że można znaleźć kosmetyki rebitalia w internecie. Możesz​ podać link, bo nie mogę znaleźć a nawet jeśli to nie wysyjala do Polski

    OdpowiedzUsuń
  32. Witajcie. Byłem w hairmedica w Białymstoku. Miałem już 7 zabiegów a efektów żadnych. Zaczynam wątpić w ich pseudo wiedzę. Po tym jak powiedziałem do Pani trychplog że nie ma poprawy, to kazała mi szybko zużyć dotychczasowe preparaty i kupić nowe za kolejne 300zl. Także uważajcie

    OdpowiedzUsuń
  33. W 2016 w sierpniu rozpoczęłam kurację ampułkami nubea essentia detox oraz szampon nubea detox. Nie pamiętam ile mnie to kosztowało, ale nie robiłam zabiegów w gabinecie tylko mama mi wcierała ampułki zgodnie z zaleceniami. Dziś mogę powiedzieć że przez całą jesien oraz zimę włosy NIE wypadały i zgęstniały. Obecnie znów zaczynają wypadać , ale mam zamiar rozpocząć kurację Nubea bo efekt był zadowalający. Nie zdecyduję się jednak na zabieg w gabinecie bo wcierać i masować to i moja mama potrafi i robi to za darmo a nie za 100 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Co do wizyty w Katowicach. Po zakupie produktów Nubea : ampułki i szampon czyli około 400 zł , kurację sama robiłam w domu aby obniżyć koszty. Po chyba 2 mc wróciłam na kontrolę i tu sie zaczyna historia :D Po pierwsze przyjęła mnie inna Pani trycholog, która NIC o mnie nie wiedziała. Po drugie system i padł i nie mieli moich zdjęc skóry głowy wiec NIE mogli porównać z efektem po kuracji. BRAWO! Pani powiedziała że skóra nadal jest zanieczyszczona naskórkiem bla bla bla i że znów musze zastosowac tą samą detoksująca kurację bo uprzednio Pani nie dała mi jakiegoś lotionu i to było nie skuteczne. Wpadłam w furię i mówię że wydałam prawie 500 zł na marne? Pani odpowiada , że ona nic nie może na to porazić. Więc pytam czy mogę kupić jakieś inne kosmetyki TAŃSZE w aptece aby zrobić oczyszczenie skóry i rozpocząc kurację na wzrost włosów a Pani na to że nie może mi nic polecić bo ona nie wie. Może mi polecić tylko NUBEA . Oczywiście już tam nigdy nie wróciłam. Totalny brak wiedzy. Jak można polecac tylko Nubea jest tyle produktów . Ewidentna próba naciągnięcia mnie na koszty bo w tym salonie jest tylko Nubea. Dobry trycholog zna sie na lekach a nie TYLKO na produktach które ma w swojej ofercie. Nie zmienia to jednak faktu że ja zauważyłam poprawę po Nubea . Włosy po prostu przestały wypadać. Może skóra nie była oczyszczona jak trzeba ale najważniejszy cel został osiągnięty :D:D ^^^ KANA

    OdpowiedzUsuń
  35. tak tak popieram wypowiedz poprzedniczki!!!!!Wizyta w katowicach - no cóż dla mnie trochę ogledne mało kompetentne! Oglądanie skóry głowy i zalecone kosmetyki NUBEA! Jak dla mnie kolosalne sumy nie skorzystałam z kosmetyków! To pół mojej wypłaty, nie dam rady finansowo! Pani niezbyt kompetentna nie błysnęła w żaden sposób wiedzą to co ona zaleciła to każdy inny mógł powiedzieć kto sprzedaje kosmetyki!Pytanie o tańsze preparaty - nie ma takich!!! no jak lekarz może tylko zalecic to co maja w sprzedaży tylko swoje kosmetyki!!! apteki i przemysł farmaceutyczny zawala nas róznymi specyfikami a trycholog mówi ze tylko te zna co sprzedaje! Nie kojarzy mi sie to z leczeniem a z sprzedawaniem swoich kosmetyków!Nic sie nie dowiedziałam na temat swojej dolegliwosci! Pani zaleciła:
    Nubea"
    szampon 200ml - 110zł
    piling - 160zł
    w domu wcierki
    ekstrakt - 180zł
    ampułki - 450zł
    i to na miesiąc jakieś 800zł!!!! masakra jak sie zarabia 1500zł
    Nie twierdze że kosmetyki moga byc złe! ale mnie na nie po prostu nie stac!
    CZY KTOS ZNA COS TAŃSZEGO MOŻE POLECIĆ ?????PLISSSSS

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzie można kupić szampon Nubea (poza HM)? Są jakieś zamienniki? Ten peeling też można czymś tańszym zastąpić?
    Czy przyniosły one jakieś pożądane efekty?

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, moje włosy mają skłonność do szybkiego przetłuszczania się oraz wypadania. W listopadzie br. będzie rok jak używam kosmetyków zalecanych przez trychologów z HAIR MEDICA. Jestem cierpliwa i do tej pory używała ich z nadzieją, że w końcu zobaczę efekty. Efektów jednak brak, a kosmetyki baaardzo drogie. Byłam u trzech trychologów i każda Pani miała inną koncepcję leczenia (dodam, że jedna zaleca stosowanie kosmetyków, które inna każe odstawić) - a Ja mam decydować. Wypiszę kosmetyki, które stosowałam do tej pory:
    - Rebitalia detoxy plus - lotion i szampon
    - Energizing plus - szampon
    - Rebitalia aminokrin - lotion energizing
    - Rebitalia aminokrin stem (koncentrat komórek)
    - Rebitalia tea tree - szampon
    EFEKTÓW BRAK - a to już prawie rok!
    Jeśli ktoś ich używał i były efekty to proszę o informacje na mnw@poczta.onet.pl
    Zaczynam podejrzewać, że to tylko naciąganie pacjentów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Też byłem u Trychologa i jakoś wizyta mnie do końca nie przekonała. Wcześniej miałem problem z łupieżem który próbowałem zwalczyć nizoralem. Efekt był taki że zaczęły wypadać mi włosy oraz odczuwałem dokuczliwe swędzenie skóry głowy. Od jakiegoś czasu używam zwykłego szamponu Bambi dla dzieci i problem zniknął. Pani trycholog oczywiście powiedziała że nie powinienem stosować takiego szamponu, ponieważ jest on przeznaczony dla dzieci i ma inne ph. Jednak jak obejrzała moje włosy stwierdziła że dobrze sobie radzi. Polecam, tanio i skutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witajcie, chciałam zapytać jak kondycja waszych włosów po.kuracjach i główne moje pytanie do osób,które były w Katowicach u trychologa w Hair Medica. JA byłam dwa tygodnie temu z.hakiem, i szczerze mówiąc jestem przerażona. Ogolnie mam problem z wypadaniem włosów, dosyć nadmiernym. Sama wizyta przebiegla milo, badanie w sumie tez (zaplacilam 40zl z dofinansowaniem). Pani trycholog stwierdziła, ze mam napięta skore glowy i przeznto wszelkie witaminy nie docieraja do miejsca,gdzie powinny. Ponadto nie wyrastaja nowe wlosy, a te co juz wyrastaja, to slabe. Tragedia zaczela sie przy wyliczaniu kuracji (kontrole ponoc darmowe). Zrobilan badania krwi na hormony i ogolne, na ktore poszlo ok.250zl, ale z tym moge sie pogodzic.Nie bylam z.wynikami jeszcze na kontroli, ale.nie mam norm przekroczonych. Co do samej kuracji policzylam, ze przyjedzie mnie ona ok.7000zl!!!zl, i potrwa jakies 7miesiecy?. Z suplementow zalecono mi przez mc Vitapril mama i saszetki gelacet,potem przerwa 2/3 tyg. I tabletki kerabione znow 3 mc i potem przerwa i tabletki merz special 3'mc. Procz tego 2 szampony,ktore kazdy kosztuje 110zl w hair medica ( essentia i sursum)na zmiane. I jakas maska do wlosow,ktorej nazwy nie pamietam oeaz jakis zestaw za 820zl (lotion,ampulki,szampon). Zle.mycie wlosow - powinno sie.myc dwa razy pod rzad i z odchylona, a nie spuszczona glowa i masaze glowy. Co najbardzieb mnie przerazilo - zabiegi. 5 razy infuzja tlenowa.- koszt laczny 500zl, co tydzien. Mezoterapia iglowa co dwa tygodnie kazdy zabieg 700zl a w pakiecie u nich 8 zabiegow - 3600'zl i karboksyterapia co tydzien - 200zl kazdy a w pakiecie 1800zl. Takze jakie macie opinie o katowicach, bo.jesli rzeczywiscie chodzi im o koszty to majac kuracje wypisana noge ja sama zrobic a na.kontrole.isc.do.innego trychologa. Jak sadzicie?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ludzie ogarnijcie się. Dzisiaj byłam w HM w warszawie jako ze mają do końca grudnia za darmo. Powiedziałam co wiem, pani nie wiedziała co dodać (odpowiednie badania porobiłam we własnym zakresie bo włosy lecą i jak wykluczyłam najprostsze opcje rozłożyła ręce). No więc padło na oczyszczanie. Polecenie ich zabiegów i produktów - wiadomo. Mówię ze to pierwsza wizyta i last minute to przysługuje mi jeden zabieg za darmo. Który dostałam. Podsumowując: nie zostawiłam im ani złotówki, dostałam jakiś śmieszny zabieg na skórę głowy i wiem mniej więcej ocb ze skórą. Następny krok to znaleźć jakieś fajne tanie i nie uciążliwe kosmetyki do pielęgnacji. Na pewno nie będę latać do nich co 2 tyg i kupować ich produktów bo to z daleka śmierdzi. Używajcie dziewczyny własnych głów i nie dawajcie się naciągać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja polecam gabinet trychologiczny Trichomed (o ile dobrze napisałam)
    u pani Emili w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem czy wątek jeszcze aktualny ale napiszę. Jestem dziś po drugiej wizycie w HM ale w Poznaniu. Pojechałam dziś z kompletem badań (wapń. Żelazo. Ferrytyna. Tsh3. Ft4. Ft4. ATG.kwas foliowy i parathormon). Witaminę D już miałam ostatnio i mam niedobór (14). No więc skórę nadal mam zasyfioną mimo stosowania peelingu Pharmaceris. Dodatkow pojawił mi się łupież choć tak dziwnie-jednego dnia jakby był, innego dnia go nie ma. Włosy lecą mi garściami nadal a mam wrażenie że z każdym dniem bardziej. Mam niedobór kwasu foliowego-lykam już od 2 tyg. Niski poziom ferrytyny czyli żelazo nie jest magazynowane w organizmie. Troche za wysoki poziom TSH 3. Witaminę D łkam 4000j.m.na dobę.
    Zalecenia po dzisiejszej wizycie:
    - Wit. D 4000/ na dobę + Wit. c
    - żelazo firmy Solgar
    - kwasy omega 3-6-9
    Dostałam tzn kupiłam szampon Nubea o którym piszecie. I została mi polecona wcierka do skóry głowy (2 razy dziennie) Satura Pro Lotion (300zł). Ale uwierzcie że jestem tak zdesperowana że kupiłam. Na forach polskich i zagranicznych ta Satura jest bardzo chwalona. Efekty po 2|3tygodniach. Zobaczymy. Kontrola za 2 miesiące. Mam nadzieję że będzie lepiej bo za każdym razem jak myje włosy to prawie płaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek zawsze aktualny. Ja cały czas stosuję peeling do skóry głowy, który był jednym z droższych w tej kuracji, ale podziałał cuda. Włosy nie wypadają garściami. Ale chyba czas na aktualizację wpisu:) Trzymam kciuki i pisz, co u Ciebie;)

      Usuń
  43. Temat trychologii jest bardzo ważny, zwłaszcza dla osób z problemami skóry głowy i włosów. Warto zawsze skonsultować się z profesjonalistą, aby uzyskać odpowiednie wsparcie i rozwiązania. Dzięki za przypomnienie o istotności tego zagadnienia!

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.