SLIDER

Nasze wspólne pierwsze rozdanie!

I nadszedł czas na nasze pierwsze i skromne rozdanie, mamy nadzieję, że będziecie zadowolone:) Do wygrania jest odżywka Sally Hansen Maximum Growth, którą można stosowań jako bazę pod lakier lub warstwę zabezpieczającą  i utrwalającą.

 
A co trzeba zrobić? Nie zajmie Wam to dużo czasu. Wystarczy, że spełniacie 3 kryteria (jednocześnie):
  1. być  publicznym obserwatorem,
  2. polubić nasz profil na facebooku, 
  3. napisać w komentarzu do tego posta lub na facebooku, która recenzja najbardziej Wam się podobała do tej pory i dlaczego. Pomoże nam to w dalszym rozwoju:)
  4. podać nick pod którym nas obserwujesz oraz swój adres e-mail :)
Rozdanie potrwa do końca miesiąca. Ogłoszenie wyników 1 lutego wieczorem. Wszystko odbędzie się drogą losowania:)


12 komentarzy

  1. Ale dziadostwo. skasował mi się cały komentarz przepiękny na temat recenzji "kamuflatora-kameleona" KOBO. No cóż, był i się zmył :)
    Buziole Pysiaczki, czekam na nowości tu u Was kosmetyków na moją pustą kieszeń najlepiej :) No dobra., Przyznam, się dzisiaj wypłata Menyża i jutro zamierzam coś zakupić ]:-> Może polecicie jakiś fajny lakier do paznokci, najlepiej matowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda: Moim zdaniem jakikolwiek lakier byle Revlon:) Warto zainwestować, bo naprawdę długo się trzymają:) Ale ostatnio uwielbiam lakiery z H&M:) 3 dni bez żadnej bazy i kolory - niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    Lubię na FB jako Klaudia B.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Najbardziej podobała mi się zdecydowanie recenzja podkładu STAY MATTE. Od dawna go miałam na uwadze, a Wasza recenzja przybliżyła mi rzetelne informacje o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zgłoszę ale nie widzę nigdzie odnośnika do FB.. Mogłabym prosić o link bo jakoś znaleźć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczorem zobaczę co da się zrobić, żeby umieścić okienko z facebooka;) Zawsze możesz znaleźć nasze konto na facebooku i tam kliknąć lubię to:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam. Jak wpiszę "Racja pielęgnacja" to nic sensownego mi nie wyskakuje.. :(
    Wystarczy sam link jeżeli to nie kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.facebook.com/pages/Racjapiel%C4%99gnacja/172413986198804

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :)

    Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com
    FB: Marta Ś.

    Mnie ostatnio najbardziej podobał sie post "Paznokciove love" a to ze względu na mojego paznokciowego bzika ;) Sporo fajnych inspiracji mi podrzuciłyście..
    No i ten o Kobo bo porównałyście go do Sephory. Mam korektory z Sephory, z których nie jestem za bardzo zadowolona. Następnym razem dzięki tej recenzji sięgnę po Kobo właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: ZającKicak
    Meil: ZającKicak@gmail.com
    Na FB lubię jako: Kasia D.

    Osobiście podobał mi się post, pt "Paznokciowe Love cz. 1", z tego faktu, że uwielbiam oglądać pomalowane pazurki, inspiruje się przy tym i staram coś sensownego na swoich namalować :) Szczególnie spodobały mi się te z koronką..cudo :D
    Jak dla mnie, to mogą byś same posty dotyczące pazurek :)
    Kłaniam się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako yesiwantyouback
    na fb jako Klaudia B.
    yesiwantyouback6@wp.pl
    Najbardziej spodobał mi sie post o korektorze z Kobo. Zaznaczyłaś w nim, że produkt ma wady, jednak każdy to inaczej odbiera i dla Ciebie to zalety. To ważne przy recenzjach, ponieważ czasem przy wyrażeniu 100% zadowolenia z produktu ktoś to przeczyta i od razu poleci do sklepu, nie przemyśli, ze kazdy ma inna skórę, która inaczej na wszystko reaguje i wyrzuci pieniądze w błoto. Tutaj dokładnie może przeczytać o działaniu, który kolor jest przeznaczony do jakiego problemu oraz zobaczyć swatche. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz:) Wiem, że szłam w dobrym kierunku:) moja skóra jest bardzo wymagająca i ciągle wybrzydzam w kosmetykach:) Ale to co dla mnie może być wspaniałym odkryciem roku dl ainnych osób, np. o cerze normalnej może być kosmetykiem dość beznadziejnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako: Weronika P
    E-mail: weronikapanek@gmail.com
    fb jako:Weronika P...
    Paznokciowe love absolutnie najlepsze. Czekam na Twoje wersje i sama podpatrzyłam co by sobie wymalować ciekawego.Chętnie obejrzę kolejne części.Niby jest sporo stron,ale co do czego to tracimy czas,a miło się ogląda wybrane kompendium.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.