SLIDER

paznokciowe love cz. 1

Witam Was po kolejnej, miejmy nadzieję ostatniej przerwie. Tym razem pisze do Was mniejsze "eM":).
Wiem, że Magda obiecała Wam dzisiaj recenzję produktu z długim składem, niestety padł jej internet. Recenzja pojawi się, jak tylko internet powróci do Magdy:). 

Długo mnie tu nie było, przez ten czas nazbierałam dla Was trochę recenzji, niestety musicie na nie jeszcze troszkę poczekać, z przyczyn technicznych. Zepsuł mi się czytnik kart, nie mam narazie od kogo pożyczyć, więc muszę wybrać się po nowy. Trzeci już:(

 W ramach rekompensaty za te niedogodności, niedługo ogłosimy mały konkurs. Szczegóły już we wtorek!:)

Jak wiecie jestem lakieroholiczką. Lakieromaniaczką? Jak kto woli. W każdym razie uwielbiam kupować lakiery, malować paznokcie, a ostatnio oglądać przeróżne tutoriale na youtubie i szukać inspiracji na stronkach takich jak tumblr czy weheartit. Dziś chciałabym przedstawić kilka zdjęć z wymienionych przeze mnie stronek. Zdjęcia przedstawiają mani, które mam zamiar w niedługim czasie wypróbować. Obecnie moje paznokcie przechodzą kurację odżywkami Miss Sporty, które niedługo zrecenzuję. Więc na moją twórczość chwilkę trzeba zaczekać, myślę, że wytrzymacie tydzień:). Przejdźmy do rzeczy:) 











Które chciałybyście zobaczyć? Które podobają Wam się najbardziej, a które najmniej? Paznokciową kurację kończę w czwartek, więc macie niewiele czasu by wybrać:) Czekam na Wasze opinie! Postaram się zamieszczać moje lub youtubowe tutoriale:)

Monika;)

9 komentarzy

  1. ale masz cudowny nagłówek :O! skąd go masz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, nagłówek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Wszystkie mi się podobają i nie mam pojęcia, które są takie 'naj' :D Ciężki wybór :D Myślę, że 3 chciałabym zobaczyć jako pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się 4 :) Chyba wszystkie widziałam ostatnio na loveit.pl :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej stronki:) biore je z weheartit.com:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1, 3 i ostatnie są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.