SLIDER

Odżywki i produkty do paznokci - hot or not? cz.1

Witajcie:) Nadszedł jeden z luźniejszych weekendów (to się jeszcze okaże, hehe), postanowiłam go miło zacząć i napisać notkę o tym, co lubię najbardziej. Dzisiejsza notka nie jest podciągnięta pod paznokciowe love - pod tą nazwą będą ukrywały się tylko lakiery i pomysły na wzorki itp.:)

Dziś zajmiemy się różnymi produktami do paznokci.  Na pierwszy ogień trochę Avonu i Essence.

Zacznijmy od Avonu. Pierwszy z produktów jaki miałam okazję testować to Bezbarwny lakier do paznokci łamliwych i rozdwajających się. 

Zacznijmy od "opakowania". Buteleczka typowa dla Avonu, pędzelek nie za wąski, ale nie można go zaliczyć do tych szerszych. Odkręca się zwyczajnie- nie potrzebujmy nadludzkiej siły, jak przy niektórych lakierach:).
Kolor: w butelce widzimy jasną zieleń, jednak po nałożeniu tej odżywki/tego lakieru na paznokieć jest bezbarwny. Lakier bardzo szybko schnie. Początkowo stosowałam jako odżywkę. Maluje się fajnie, schnie fajnie, ale... odchodzi płatami, a na paznokciach zaczęły pojawiać się pęknięcia wzdłuż paznokcia. Paznokcie zaczęły rozdwajać się i łamać jeszcze bardziej. Próbowałam jako bazę pod lakier - też odchodziła płatami, razem z lakierem. Moim zdaniem ten produkt powinien nazywać się Bezbarwny lakier do paznokci, które chcesz by łamały i rozdwajały się. Koszt: między 12,90 a 14,90 w zależności od katalogu. 
Moja ocena: zdecydowanie NOT

Przy kolejnym produkcie, a jest to Perłowa kuracja do paznokci, również Avon. 


Buteleczka tego typu to dla mnie nowość. Plastykowa buteleczka zakończona pędzelkiem, który nie jest zanurzony w odżywce. Tu pojawiła się pierwsza obawa : czy produkt nie będzie zasychał na pędzelku, przez co pędzelek będzie sklejony? Otóż nie:) Jak się okazało, taka forma jest bardzo funkcjonalna. Poprzez nacisk kontrolujemy ilość produktu, który nakładamy na paznokcie, a który nie zasycha na pędzelku. Pomimo tego, że buteleczka jest miękka - całość jest solidna.

Odżywka jest lejąca się, nie gęstnieje, jednak dzięki aplikatorowi nie ma problemu z nakładaniem. Szybko schnie, po nałożeniu paznokcie mienią się perłowo. Nie nadaje się jako baza pod lakier - lakier po niej spływa. Producent obiecuje: krycie, ochrona i wzmocnienie. Kryć kryje, ochrony ani wzmocnienia nie zauważyłam. Cena - w zależności od katalogu- od 12,90 do 20zł.

Moja ocena: jako lakier HOT, jako kuracja wzmacniająca NOT


Ostatni w tym poście produkt to SOS nail care balm od Essence:

                           

Produkt zamknięty jest w ładnym słoiczku, jednak taka forma opakowania nie przypadła mi do gustu. Dłuższe paznokcie i nakładanie tego balsamu to nic przyjemnego... ale ten "problem" rozwiązałam nakładając balsam wacikiem kosmetycznym. Konsystencja zbliżona do konsystencji maści cynkowej. Zapach delikatny, balsam podczas rozprowadzania osiada na skórkach, tworząc nieestetyczne białe obwódki. Dostępny m.in. w drogerii Natura, za 8,99. 

Cóż... stosowałam regularnie przez 2 tygodnie i jaki był efekt? Wysuszone (!) paznokcie i popękane skórki. Dla mnie nic przyjemnego... Nawet nie zmuszam się, by ten słoiczek dokończyć. 
Moja ocena: Soooooł NOT


Niestety w tym poście prawie same NOT. Ale nie martwcie się - jutro część druga i pojawi się bardzo fajny HOT:)

Uwaga, uwaga! 
W imieniu swoim i Magdy dziękujemy wszystkim, którzy zostawiają komentarze, którzy lajkują nasze posty na facebooku i udzielają rad dotyczących rozwoju bloga. 
Zachęcamy do udzielania się, lajkowania i dołączania do obserwatorów. To dla nas niezwykła motywacja do ulepszania i prowadzenia tego bloga.

Polub nas na facebooku: TU
Dołącz do obserwatorów: kliknij na niebieski prostokąt po prawej stronie bloga.

Pozdrawiam ciepło!
Monika

3 komentarze

  1. uwielbiam tą odżywkę z Avon, nakładam sobie pod kolorową emalię i wtedy nie schodzi płatami, polecam spróbować ten sposób

    OdpowiedzUsuń
  2. Świat Wery - jak napisałam w notce - próbowałam i w ten sposób i schodzi:) Może moja pochodzi z jakiejś trafnej serii.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.