SLIDER

wiosennie;)

Prywaty słów kilka na początek:). Jestem już po pierwszym egzaminie i choć to dopiero początek najgorętszego okresu w trakcie całych moich 3 lat studiowania, to jestem dziwnie spotkania. Co do egzaminu, to udało mi się go napisać z grypą żołądkową i to całkiem nieźle. Tylko nie bardzo pamiętam jak dotarłam na uczelnię:) W tym miejscu nie mogę się powstrzymać, by nie pozdrowić koleżanek, które myślały, że jestem w ciąży (cóż, patrząc na moje wczorajsze zachowanie, mogły tak stwierdzić:)). 
Pomimo nie najlepszego samopoczucia udałam się do fryzjera, właściwie na lekkie tylko podcięcie końcówek, a wyszłam praktycznie bez włosów... cóż, kiedy zobaczyłam, jak fryzjerka mi je obcina było już za późno, by zgłosić sprzeciw. Ale ponoć wyglądam nieźle;)

Dziś paznokcie - wiosenne. 
Inspirowane fotkami z internetu, niestety nie mogę znaleźć obecnie tej, która utkwiła mi w pamięci i na której się wzorowałam, ale zamieszczam podobne paznokcie;) Jestem pewna, że wiele z Was zna ten wzór;)
weheartit.com

i moja wersja
wiedziałam, że szału nie będzie, wszak o tyle o ile jakieś tam zdolności muzyczne posiadam, to plastycznych żadnych, więc nie porywałam się na wszystkie, a jedynie na jeden paznokieć na każdej dłoni. Zdaję sobie sprawę, że nie wygląda to tak ładnie, jak na pierwszym zdjęciu. Ale myślę,że  te z Was, które widziały moje wyczyny wcześniej, zauważą różnicę.


Pozdrawiam Was serdecznie:)
Monika

PS. Mam nadzieję, że u Was też jest piękna, słoneczna pogoda!

6 komentarzy

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.