SLIDER

Prezent:)



Wczoraj zawitała do mnie kuzynka na umówiony maraton Harry'ego Pottera. Wytrwałam 3 filmy, bo na czwartym ze względu na późną porę już usnęłam:) Kasia przyszła do mnie z super ekstra mega wypasionym prezentem, który w 100% jest trafiony: dwa lakiery, żelowe naklejki na paznokcie i zdaje się, że ostatnie cudo nazywa się dotting tool.


Rimmel 500 caramel cumpkace, Miss sporty 410 - szukałam takich kolorów do stworzenia czegoś na paznokciach -zobaczycie wkrótce;)



Już niedługo - ciekawy tutorial paznokciowy:)
Pozdrawiamyyy:)

8 komentarzy

  1. Ja już nie mogę się doczekać wielkiego prezentu od koleżanki z Niemiec. Podobno już 5 kredek do oczu jest spakowana :).
    Jestem ciekawa jak te naklejki się sprawują.

    obserwuje i zapraszam do mnie:)
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio oglądałam takie naklejki na paznokcie w rossmanie:) ciekawa jestem ich efektu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra miała dwa razy takie naklejki, ale inne wzory niż moje. Trzymają się do 5 dni. Kiedy zdecyduję się ich użyć - pokażę fotki:)

      Usuń
  3. Tez muszę kupić sobie sonde :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sonda fajna, przydałaby mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką samą sondę i chwalę ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.