SLIDER

My nailpolish collection

Dziś pierwszy dzień moich wakacji:) Dziś mało ambitnie - pokażę Wam zbiór moich lakierów. Porządek w lakierach, to właściwie jedyna dziś "ambitna" czynność zrobiona przeze mnie. Mam zamiar obijać się tak przez całe wakacje, czyli gdzieś do około 25 sierpnia. Dziś mam jeszcze zamiar obejrzeć kilka odcinków Drop Dead Diva, uzupełnić kilka zakładek na blogu i być może napiszę jeszcze jakąś recenzję na jutro lub poszukam książek, które powinnam przeczytać przed wrześniem (zaczynam pracę na pełen etat!!!:)).

Sama bardzo lubię oglądać Wasze kolekcje lakierów (jeśli umieściłyście taki post na swoim blogu - zostawcie link w komentarzu, chętnie go zobaczę!), dlatego też postanowiłam pokazać Wam swoje "cudeńka". Nie robię tego, by się przechwalać - jeśli tak uważasz, nie musisz czytać tej notki do końca. :)

Oto i one:

żółcie

czernie

zielenie

 niebieskości

fiolety

róże

szarości

beże i brązy

pomarańcze i czerwienie

białe


topy i odżywki

glittery:)




Myślę, że nie jest tego tak dużo - w porównaniu do niektórych Waszych zbiórów:)


Pozdrawiam Was WAKACYJNIE:)
m.

23 komentarze

  1. ładny zbiór, u mnie przeważają czerwony i cielisty ale niedługo w moim poście znajdzie się ich trochę heehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) Do czasu dzisiejszych porządków myślałam, że u mnie przeważają róże i niebieskości:)

      Usuń
  2. no no spora kolekcja, jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba aż za duża, a wciąż mam chrapkę na kilka kolorów...

      Usuń
  3. Dopatrzyłam się kilku ciekawych kolorków :)
    Moja kolekcja podzielona jest kolorystycznie na części, niektóre kolory nam się dublują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz chętnie podam Ci numerki tych, któymi jesteś zainteresowana

      Usuń
  4. ładne są szczególnie niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcja taka w sam raz :) fajnie mieć dostęp do essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, fajnie, ale przyłapałam się ostatnio na tym, że kupiłam bardzo podobne (aż za) lakiery wlasnie od essence:)

      Usuń
  6. Widze tu wiele ładnych kolorków :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matulko :D Dla mnie to jest porażająca ilość :D Mam dwa:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolekcja :) Muszę u siebie porządki zrobić i dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się żółtek z W7. Dobry jest?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka kolorów bardzo mi się spodobało. :) Ostatnio chciałam kupić toppery z essence, ale zrezygnowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są super! Jak nie zapomnę zrobić zdjęć to wyślę swoje ;P

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.