SLIDER

Niespodziewany haul:)

Hej hej;) Dziś w cudownym humorze (ze względu na to, że dziś ZUMBA!) otrzymałam wiadomość z banku, że mam nadpłatę i wypadałoby ją odebrać. Nie było opcji, żebym po takich wiadomościach nie zaszła do Rossmana:) przyszło też moje zamówienie z Avonu, także znajdą  się tu  również produkty tej marki.

Iwostin - emulsja matująca i żel do mycia twarzy. Cena samej emulsji - 41,50, cena żelu - ok. 26zł. Zapłaciłam 41,50 dzięki super promocji w aptekach Zdrowie (żel gratis!)


Carmex truskawkowy i długo przeze mnie poszukiwany miętowy - 5,90 sztuka:) Nie mogłam się oprzeć. Rozświetlające serum do twarzy Avon - znienawidzone przez Magdę, która w tej chwili leniuchuje w Maroku!, ukochane przeze mnie, maseczka - nowość w Avonie. Każde za 9,90. 


Soraya peeling morelowy - tym razem wybrałam oczyszczający. Zawsze kupowałam te przeznaczony dla cery tłustej i trądzikowej. Szampon Joanna Naturia z biosiarką i bursztynem - uwielbiam, druga butla - tym razem ta większa:) - Intermarche ok. 8zł. Lirene balsam ujędrniający - stawiam na mocne ujędrnienie, bo przy spadku wagi skóra jest różna, ale na pewno nie ujędrniona.


Zapomniałam dodać do zdjęć jeszcze pensetę i serum do paznokci Biovax.

Niedługo mam nadzieję pojawi się kilka recenzji w/w produktów. Na pewno będzie recenzja szamponu. A z resztą... zobaczymy;)

Uciekam na zumbę!
Monika

21 komentarzy

  1. Daj znać Moniś jak podziała ten Lirene, bo też trochę gubię, może się przydać. Ostatnio poodkrywałam kilka moich perełek kosmetycznych, które zostaną ze mną na dłuuuugo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że opanowała Cię Misiu zumbomania, super! :) Ekstra zakupy, ciekawi mnie ten szampon z bursztynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie na wczorajszych zajęciach zupełnie mi się nie podobało:( ale zobaczymy jak bedzie dalej. Szampon bomba, niedługo recenzja

      Usuń
  3. ja też dziś pocieszałam się małymi zakupami :) muszę poszukać miętowego carmexu - nie widziałam go jeszcze, a jestem ciekawa jak będzie działał na moje kapryśne ostatnio usta.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam miętowy dawno, dawno temu, ale go zgubiłam i nigdzie nie mogłam znaleźć miętowego już później. Aż do wczoraj:) Przyjemnie chłodzi usta.

      Usuń
  4. Ładne zakupy, ja muszę czekać do wypłaty...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie wypróbować ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  6. szampon z bursztynem, ciekawi mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe zakupy. ja też mam ten peeling morelowy, maseczkę z Avonu a cena Iwostinu świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. miętowy carmex jest super na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa promocja w Aptece :) Też muszę zaopatrzeć się w carmex. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak będzie Ci się podobać żel do mysia twarzy z Iwostin. Opisz wrażenia, ciekawa jestem jak na Ciebie zadziała.
    Pozdrawiam z Domu Odnalezionego.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tych produktów z Iwostin - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym chętnie zapoznała się z tą emulsją :P a szampony Naturia mają dobry skład ziomeczku:)
    daję adres bloga - 3 wpisy, pewnie głównie nudy :P http://herbatachilli.blogspot.com - mówiłam Ci o nim
    kuzynka

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.