SLIDER

I want... wishlista marzec 2014

Witajcie! Nazywam się Monika i jestem zakupoholiczką... aby ograniczyć swoje chciejstwa i wydatki, głównie kosmetyczne (ale nie tylko), sporządziłam wishlistę.Pomijam fakt mojego postanowienia, że będę kupowała mniej, ale za to lepsze kosmetyki.  Zapraszam na listę moich zachcianek!



Regał. Potrzebuję regału, zdecydowanie. Tym bardziej, że powiększyłam swoją kolekcję książek pedagogicznych. No i szykuje się remont zalanego mieszkania, po którym stare meble będą nadawały się tylko do wyrzucenia.


Perfumy Bath & Body Works Japanese cherry blossom. Mam już Twiglight woods i są nieziemskie. 


krem na dzień, krem na noc i serum Dermedic Normacne - nigdzie nie mogę ich znaleźć stacjonarnie (!!!)


Tak, czeka mnie to. W tym roku kalendarzowym. 



Cóż, nic innego nie przychodzi mi już do głowy:) Ostatnio mając zły dzień poszłam do drogerii, żeby kupić sobie coś na poprawę humoru. Nie kupiłam nic, bo mam już wszystko czego potrzebowałam, co chciałam. Nawet kapryśne zachciewajki zostały już spełnione... :)

Pozdrawiam Was:) 





8 komentarzy

  1. Też bym chętnie przygarnęła jakiś zapach z B&BW ;) I życzę zdania prawka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w zdaniu prawka

    OdpowiedzUsuń
  3. regał też jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na mojej jest jeszcze cała masa mebli, bo po remoncie zostanę z łóżkiem i małym regałem z 3 półkami, który już kupiłam, a to trochę mało:D

      Usuń
  4. Taki regał ostatnio w Jysk był w fajnej cenie, sama o takim marzę ale póki co nie mam miejsca:)
    Jeśli chodzi o prawko to życzę powodzenia, a kosmetyki poproś,żeby Ci zamówili na aptekę (w mojej ulubionej nie narzucają mi za to dodatkowej marży, a czasami cenę nawet dają podobna do tej online:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia przy robieniu prawa jazdy! :-)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.