SLIDER

Eco tools z Biedronki?

Witajcie! Ostatnio w blogosferze znów zawrzało za sprawą dwóch produktów: szczoteczki do twarzy i pędzli do makijażu. Wiele osób twierdzi, że są to pędzle eco tools, ja dziś przyjrzę się im nieco uważniej. Zapraszam!

Od jakiegoś czasu potrzebuję nowych pędzli, szczególnie do pudru i różu. Czekałam na limitkę Essence bloom me up tools, była już w niektórych miastach, do mojego jeszcze nie zawitała. Czekanie, czekaniem, ale nadal potrzebowałam pędzli. Na instagramie zobaczyłam, że w Biedronce są pędzle opisane przez którąś z dziewczyn jako eco tools. Następnego dnia powędrowałam do Biedronki, przeszukałam cały sklep i nie znalazłam pędzli. Ku mojej uciesze znajdowały się przy kasie.  Napisu eco tools nie znalazłam, ale przeliczyłam, że wychodzi ok. 6zł za pędzel, a tyle jest w stanie zapłacić nawet jeśli pędzle nie są super hiper wypasione. Następnego dnia pędzle poszły w ruch!


Pędzle razem z saszetką kosztowały ok. 25zł. Na opakowaniu widniała informacja, że w zestawie znajdują się pędzle do pudru, różu, cieni i brwi. Nie jestem specjalistą i na pędzlach się nie znam, ale z tymi brwiami to ich poniosło. Jak dla mnie to dwa mniejsze pędzle służą do nakładania cieni i do ich rozcierania - poprawcie mnie jeśli się mylę. 

Jako pierwszego pędzla użyłam największego, z długim trzonkiem. Użyłam go bronzera i w tej roli sprawdził się idealnie. Krótkiego pędzla używam do omiecenia twarzy po nałożeniu pudru puszkiem. Oba pędzle są miękkie i nie tracą włosia. Wiem tylko, że po najbliższym praniu zamienię pędzle i ten z dłuższym trzonkiem posłuży mi do pudru - jest dla mnie wygodniejszy w użyciu. 



Cudem dla mnie są pędzle do nakładania i rozcierania cieni. Ten do nakładania w dotyku przypomina mi gołębie pióro - miłe i miękkie w dotyku, ale wyjątkowo elastyczne. Doskonale nakłada się nim cień zarówno na górną, jak i na dolną powiekę. Za to pędzel do rozcierania jest lepszy niż ten, który posiadam z Maestro. Ma gęstsze włosie, ale jest o wiele bardziej miękki. 

No dobra, pędzle fajne, ale czy to eco tools? Sama nie wiem. Przekopałam instragram, wszystkie możliwe strony i wygląda na to, że pędzle te są naprawdę niezłą podróbką. Same zobaczcie, są naprawdę podobne:

noonewatching.com

ebay.com
Reasumując: niezależnie od tego, czy naprawdę są to pędzle wyprodukowane dla marki ecotools, czy nie - bardzo dobrze mi się ich używa. Szkoda tylko, że są to pędzle w wersji podróżnej, a więc mniejsze - to trochę utrudnia ich używanie.


Pozdrawiam, 


31 komentarzy

  1. kurcze ale mnie zaintrygowałaś tym postem. Głowię się na każdą stronę czy są to pędzle wyprodukowane przez EcoTools bez metki dla zwiększenia sprzedaży kosztem niższej ceny... hmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę podobne. Na instagramie znalazłam zdjęcie, na którym są naprawdę podobne do ecotools. Teraz nie mogę go znaleźć, żeby tu pokazać. Ale też się na tym głowie. Co by nie było - pędzle są fajne.

      Usuń
  2. Ja niestety nie widziałam ich w biedronce, bo pewnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ostatnio w Poznaniu kupiłam w Biedronce - "ostatnie sztuki" - za 5 zł zestaw. :)

      Usuń
    2. a ja dziś za 3zł, dobra za 2,99 :D

      Usuń
  3. Miałam te pędzle w ręku i się zastanawiałam czy są to Ecotools? Nie widziałam loga i zrezygnowałam. Wyglądają na solidne, oby służyły Tobie długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to mają rączki za krótkie chyba byłoby mi niezbyt wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego obawiałam, ale są całkiem okej - chociaż faktycznie wygodniej byłoby, gdyby mialy dłuższe rączki:)

      Usuń
  5. mam ten zestaw z Ecotools i super się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Również je widziałam u siebie ale się nie skusiłam, za dużo już nakupiłam pędzli w ostatnim czasie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne te pędzle jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A może da się sprawdzić na gepir.pl po kodzie kreskowym :) Jest gdzieś na opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam je ale nie kupiłam. Jak gdzieś je jeszcze zobaczę to kupię bo na wyjazdy idealne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku ich nie chciałam, a jak się namyśliłam to już ich zabrakło :D dobrze, że się spisują, ja się troszkę martwiłam, że będą gubić włosie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja kupilam je wczoraj za 15zł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupiłam je za 14.99zł

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam je ostatnio za 15 zł. Jako, że zarówno te z Biedry jak i te z EcoTools są z Chin to myślę, że wyjeżdżają z jednej fabryki i stąd to podobieństwo.

    OdpowiedzUsuń
  14. W sobotę będą po 10zł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam je za 10 zł. Wypróbowałam ten do różu i płaski do cieni. Trochę dziwnie się nakładało róż, bo o mało co nie zrobiłabym z siebie wiejskiej babki z czerwonymi polikami :P Ale ten do powiek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie je przed chwila kupiłam :)

    www.msoliviyah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja je wczoraj widziałam w biedrze,myśle o nich do dziś i chyba po południu polece kupić.u mnie po 10zł.są.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.