SLIDER

Essence Nail Art Special Effects! TOPPER!

Obiecana recenzja lakieru dotyczy Essence Nail Art special effects! Topper o "kolorze" circus confetti.
Lakier zakupiłam w drogerii Natura, za ok. 6zł, pojemność to 8ml .


Na etykiecie czytamy: Lakier nawierzchniowy nadający specjalny efekt. Wybierz swój ulubiony lakier i użyj go jako bazę. Następnie nałóż lakier ze specjalnym efektem.

Ja użyłam go bez żadnej bazy.
Czas wysychania: ok 5 minut, dwie warstwy
Wytrzymałość: pomalowałam nim paznokcie wczoraj, by zobaczyć jak się prezentuje - miałam go zamiar później zmyć. Po porządnym wysprzątaniu i wyczyszczeniu całego mieszkania (bez rękawiczek!), lakier trzyma się super.
Inne: Kolorowy brokat nie odstaje od paznokcia, nie haczy, są 4 wielkości drobinek, dwa kształty: okrągłe i sześciokątne, wielokolorowe. Łatwo się rozprowadza, nie ma problemu obecnego przy większości takich lakierów, a mianowicie, że ciężko jest wydobyć ten brokat razem z lakierem.

Ogólne podsumowanie:
Super, 10/10!!! Cena, wytrzymałość, wygląd!

A tak prezentuje się na paznokciach (wybaczcie te moje nieszczęsne zżółknięte od lakierów paznokcie):

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.