SLIDER

makijaż w kolorach jesieni:)

Cześć, tu druga połówka M&M. Co dwie głowy to nie jedna, więc siostra zaproponowała, żebyśmy spróbowały poprowadzić bloga we dwie:)  Nie jestem specjalistka od makijażu, więc czekam na jakiekolwiek sugestie dotyczące zdjęć, propozycji makijażu itp. Od czasu do czasu postaram się wrzucić recenzje nowych produktów - będą z typu tych "droższych", bo wyznaję zasadę, że mniej a lepszej jakości.
Pierwszą propozycją będzie makijaż w brązach jako typ makijażu lekkiego i typowo jesiennego.
Użyłam do niego tylko 3 produktów:

  • podwójny cień marki Sephora natural brown No 08
  • maskary One by one Volum' Express marki Maybelline NY
  • pędzelka 2 w 1 marki Sephora smudge i eyeliner


Makijaż oka wykonałam tak naprawdę w 4 prostych krokach:

  1. Na ruchomą część powieki nałożyłam najjaśniejszy cień.
  2. Wzdłuż górnej linii rzęs narysowałem kreskę pędzelkiem eyeliner i ciemniejszym cieniem.
  3. Tym samym cieniem zaznaczyłam załamanie powieki i roztarłam granice jasnego i ciemnego cienia pędzelkiem typu smudge.
  4. Na koniec wytuszowałam rzęsy mojej modelki:)
Efekt:

 No to pierwsze koty za płoty. Nie bądźcie krytyczni za bardzo:) Gdybym miała modelkę na miejscu w Warszawie rozwijałabym się bardziej:) Mam nadzieję, że podobała Wam się moja propozycja.
Pozdrawiam
Magda
chemiczka.blogspot.com

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.