SLIDER

Ach te zakupy!!

Moje wypady do Superpharm są zdecydowanie niebezpieczne:) Zawsze skuszę się na jakąś promocję i wracam z reklamówką kosmetyków. Akurat skończył mi się szampon, więc chciałam spróbować kosmetyków L'biotica Biovax. Mają całą gamę dostosowaną do różnych typów włosów, a do tego ceny są powalające:) Zapłaciłam 12,99 za szampon i 12,99 za maseczkę (z dodatkowym czepkiem i gratisowym serum). Kosmetyki te dostały Laur Konsumenta w 2008 i 2010 roku. Co mnie do nich zachęciło? Nie zawierają typowych substancji drażniących: SLS, parabenów, SLES i glikolu propylenowego. Jako chemik zawsze zwracam uwagę na tego typu skład. Jeśli będziecie chcieli przeanalizuję skład chemiczny, żebyście wiedzieli co dokładnie tam jest.
Więcej o niebezpiecznych związkach w kosmetykach\
Więcej o tych kosmetykach do włosów napiszę po jakimś czasie stosowania. A może macie już jakieś doświadczenia z tymi produktami? Chętnie się dowiem, czy włosy jeszcze bardziej mi nie wylecą...:)
I jeszcze jeden zakup. Do tego skusiła mnie cena: promocja z 79,99 zł na 19,99 zł. Napisane, że jest to szampon profesjonalny. No ciekawe...

Pozdrawiam
Magda:)

2 komentarze

  1. Maseczek Biovax używam bardzo długi okres czasu i jestem z nich niesamowicie zadowolona :) Szampony też są niczego sobie, choć trochę mało wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojemność szamponu rzeczywiście dość mała, ale cena też niska. Mam nadzieję, że jakoś będzie warta nawet tej małej pojemności. A jak kondycja włosów po ich testowaniu?

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.