SLIDER

Witam w Nowym roku:) Czas świąt i wyjazdów do Goleniowa ( w tym do mojej siostry, która mnie tutaj ściągnęła) to czas tanich kosmetyków i promocji w drogerii Natura i aptece, w której są wieeeeeelkie przeceny i okazje:) Ostatnio zaopatrzyłam się w takiego rodzaju kosmetyki, których recenzje będę umieszczała kolejno:) Jeśli jesteście ciekawe jakieś produktu to piszcie, a opiszę go w pierwszej kolejności. Moja siostra zaraziła mnie do odkrywania tanich kosmetyków, ale pozwoliłam sobie też na odrobinę skromnego luksusu:)

1. Linia Bettina Barty - z tą serią wiąże się dłuuuga historia, ale dla nich jestem gotowa porzucić wszystkie znane mi masła do ciała i żele pod prysznic:)

 2. Kompletna nowość dla mnie - seria Iwostin. Wiele czytałam o niej na innych blogach, więc chciałam się przekonać jak to jest na własnej skórze. A w aptece w cenie kremu dostałam płyn micelarny gratis:)
 3. Podkład kupiony także w aptece - Dr Ireny Eris. Dość kryjący i matujący. Mam złe doświadczenie z marką Eris, ale zobaczymy. Dam podkładowi szansę.
 4. lakiery H&M. Kolor różowy przygarnęła moja siostra:) Skusiła mnie cena - 4 lakiery za 14,99:) I te kolory, każdego z osobna bym nie kupiła:)
 5. Kupiony z ciekawości preparat, który pomaga szybciej schnąć lakierowi. Ciekawy...
 6. Po rozczarowaniu z paletą korektorów Sephory skusiłam się na KOBO za 19.90. Zestawię te dwa korektory, żeby pokazać, że ten droższy wcale nie oznacza "lepszy".
 7. Całkiem coś nowego - moja alternatywa dla kremu na noc - maść;)  jestem pozytywnie zaskoczona i to za całe 11,90:) Ale o tym później:)
 8. Moja odrobina luksusu - uniwersalny olejek do ciała, twarzy i włosów NUXE. A co najlepsze udało mi się go złowić na 60 zł w aptece w zestawie ze świeczką SPA, miniaturą olejku z drobinkami złota i kremem nawilżającym do twarzy przez 24 godziny. Pachnie bosko
Recenzje produktów już wkrótce. To od czego mam zacząć?
Pozdrawiam
Magda:)

3 komentarze

  1. Czekam na opinię o tych korektorach z Kobo. Mam zamiar go kupić, a znalazłam dużo mieszanych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne:) jak tylko trochę go poużywam to wpiszę. A czy coś dokładnie Cię interesuje? Magda

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.