SLIDER

Paatal.pl Lakier Sally Hansen Hard as Nail Xtreme Wear

Magda
Jestem strasznie wybredna jeśli chodzi o lakiery. Muszą się dobrze nakładać, szybko schnąć, nie tworzyć smug i trzymać się co najmniej 3 dni:) Jeśli spełniają te wszystkie kryteria i do tego są jeszcze tanie - biorę! I polecam oczywiście:) Zrobiłam znowu pakiet zakupów na Paatal.pl. W tym lakier Sally Hansen Nail Xtreme Wear Purple Potion, uwaga, za 6,50 zł. 
Lakier naprawdę dobrze się nakłada, ma specjalny długi pędzelek, który ułatwia aplikację. Lakier nie tworzy smug, po nałożeniu dwóch warstw osiągam efekt idealnie pokrytej płytki paznokcia. Do ten ten kolor...:) Na zdjęciu udało mi się uchwycić piękny lekko niebieski połysk. 
Wiele dziewczyn pisze, że lakier szybko odpryskuje. Nie zgodzę się. Myłam naczynia, sprzątałam, nawet ręcznie uprałam kilka rzeczy - lakier taki, jak po świeżo po nałożeniu. Nosze go już dwa dni. Jak będę go miała jeszcze jutro cały dzień, to lakier zdecydowanie spełni moje drugie kryterium. 
Co do czasu schnięcia. Po około 3 minutach przy lekkim nacisku, na lakierze nie zostawały ślady linii papilarnych. Wróciłam więc do kolejnych zajęć i lakier wciąż pozostawał nietknięty. Dla mnie to wystarczy. 
Moja ocena: 10/10 jak za cenę 6,50:)

4 komentarze

  1. mam go tylko troszke inny kolor, sa to bardzo fajne lakiery, ale kupiłam go o wiele drożej ;( jakos ok 15 zl..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier utrzymuje się już 4 dzień i nawet nie odprysnął:)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.