SLIDER

Rozdanie!:)



Zgodnie z obietnicą, zapraszamy Was dziś na rozdanie, z okazji pierwszej setki obserwatorów! Dla nas jest to okazja szczególnie wyjątkowa. Dlatego też przygotowałyśmy wyjątkowo nie jeden, a dwa zestawy nagród. Każda z Was będzie mogła wybrać sobie, który zestaw chciałaby otrzymać.  Rozdanie trwa od 10 do 30 czerwca.

Zestaw pierwszy:
myjka, regenerujący krem do rzęs L'biotica, top coat Essence, próbki: baza Sephora , szampon i odżywka John Frieda,  Vishy, dr Irena Eris


Zestaw drugi:


Balsam brązujący-relaksujący Ziaja, lakiery: miss selene nr  219, Sensique 272 Quince flower,  Vipera 813,  Wibo so matte różowy, rozświetlacz W7



Aby wziąć udział w rozdaniu musisz:
Przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie Co według Ciebie powinnyśmy zmienić na blogu? O czym chciałabyś przeczytać więcej, o czym mniej?  Wybierzemy najbardziej pomocne odpowiedzi:)
Oczywiście, musisz być obserwatorem publicznym naszego bloga oraz umieścić notkę o naszym rozdaniu, która będzie zawierała grafikę (kolorowy napis "Rozdanie u racjapielęgnacja" - ten, który widnieje na początku posta) i umieścić link do notki w komentarzu (Warunek zdjęty). Jeśli nie posiadasz bloga, umieść info i grafikę na swojej tablicy na facebooku i następnie wklej w komentarzu link do swojego profilu:)
Za dodatkowe czynności, możesz uzyskać dodatkowe punkty. Czynności te to:
*dodanie informacji o rozdaniu do blogrolla - 1pkt
*polubienie naszego fanpage'a na facebooku  KLIK - 1pkt
*zaproszenie do rozdania koleżanki - 1pkt za każdą koleżankę.
*notka o naszym rozdaniu z grafiką - 2pkt

Aby zgłosić się do rozdania, skopiuj i wklej do komentarza szablon zgłoszenia, oczywiście uzupełniony:)
Obserwuję jako: (nick)
Wybieram zestaw nr:
Notka: (link)

Blogroll: (link do bloga)
Like na FB: (tak + imię i pierwsza litera nazwiska/nie)

Zaprosiłam: (nick koleżanki, która zgłosi się/zgłosiła do rozdania)
Moja odpowiedź na pytanie: 

Uwaga: dodatkowe punkty (1pkt) otrzymają nasze najaktywniejsze komentatorki (jeśli wyrażą chęć udziału w rozdaniu), a są to: Ewu, Yasinisi, mania-kupowania, Świat Wery, Martuś, Agu, Ufinka, Taml. 


NIE ZAPOMNIJCIE NAPISAĆ, KTÓRY ZESTAW WYBIERACIE!!!


Wszystkie nagrody w rozdaniu są ufundowane przez nas same.


Pozdrawiamy i życzymy powodzenia!







18 komentarzy

  1. kulturalnykaapster10 czerwca 2012 16:46

    jaka biurokracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem uproszczenie w wyłowieniu prawidłowych zgłoszeń:)

      Usuń
  2. To ja raz jeszcze spróbuję szczęścia :)

    Obserwuję jako: Yasinisi
    Notka: nie
    Blogroll: nie
    Like na FB: TAK Marta Ś.
    Zaprosiłam: nie
    Moja odpowiedź na pytanie: Prosiłyście o wskazówki, to napiszę szczerze bo i takiej samej odpowiedzi bym oczekiwała..
    Moim zdaniem warto byłoby popracować nad zdjeciami. Wiem, wiem. Łatwo się mówi, ale sama z tym walczę.. Raz, że warto mieć jedno fajne tło (a nie za każdym razem coś innego typu stolik, szafa, jakaś mata etc), a dwa nad ostrością i kolorami, zwłaszcza przy swatchach. To moim zdaniem bardzo ważne, zwłaszcza przy blogach kosmetycznych..

    Ps. U mnie też rozdanie. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zgłoszenie, cieszymy się, że wciąż:) jesteś z nami. Dziękujemy za szczerą opinię!:)
      Niestety, notka na swoim blogu jest wymagana, nie jest to jako dodatkowa opcja.

      I zaraz zajrzę do Twojego rozdania;)

      Usuń
    2. Umknęło mi, że to warunek obowiązkowy.. W takim razie tym razem odpuszczę walkę i dam szansę innym :)


      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. ja tak samo... szkoda, że to punkt obowiązkowy, nie można jakoś inaczej? ;) pasek boczny w zamian ?:) szkoda!

      Usuń
    4. Można, można:) Lubimy Was, więc można;)

      Usuń
    5. Ooo.. Super, że zmieniłyście ten punkt regulaminu :)
      W takim razie ponawiam swoje zgłoszenie i w razie farta w losowaniu wybieram zestaw 2 :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. staramy się wychodzić Waszym oczekiwaniom na przeciw:)

      Usuń
  3. Obserwuję jako: devil89
    Notka:Tak
    Blogroll: nie
    Like na FB: Tak Kinga A.
    Zaprosiłam: -
    Moja odpowiedź na pytanie: Odpowiedź- Chciałabym żebyście zamieszczały ciekawe makijaże wykonane kosmetykami które kupiłyście :) takie praktyczne wykorzystanie produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: mania-kupowania
    Notka: http://mania-kupowania.blogspot.com/2012/06/zgaszam-sie.html
    Blogroll: http://mania-kupowania.blogspot.com/
    Facebook: Tak, Martyna K.
    Zaprosiłam: może ktoś się ode mnie zgłosi ;PP
    Odpowiedź: Po pierwsze, to więcej zdjęć. Dobrze by było, gdybyście zorganizowały sobie jedno miejsce i tam robiły fotki (np. dzięki białym kartkom). Ja uwielbiam oglądać foty. Chętnie oglądałabym makijaże w Waszym wykonaniu. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Martuś
    Wybieram zestaw nr: 2
    Notka: NIE
    Blogroll: http://coralblush19.blogspot.com/
    Like na FB: TAK - coralblush19.blogspot.com
    Zaprosiłam: NIE
    Moja odpowiedź na pytanie: Według mnie mogłybyście postarać się o jednolite tło do zdjęć, może być to na początek kilka białych kartek, niepotrzebne, w miarę estetyczne prześcieradło, jakiś materiał, stara poszwa na kołdrę lub poduszkę, cokolwiek :) Proponowałabym również dodawanie odrobinę większych zdjęć niż teraz. Są o wiele bardziej czytelne i lepiej komponowałby się z całością wpisu, biorąc pod uwagę, że miejsce, w którym widnieje notka jest dość szerokie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się bo nagrody grzechu warte :)!
    Obserwuję jako: ZającKicak
    Wybieram zestaw nr: 1
    Notka: nie
    Blogroll: nie
    Like na FB: tak Kasia D.
    Zaprosiłam: nie
    Moja odpowiedź na pytanie: Więcej zdjęć i żeby były lepszej jakości. I do tego te tło bloga, jakoś mnie oczy bolą :) No i przede wszystkim więcej notek :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.