SLIDER

Stawiam na róż!

Dziś kolejna porcja paznokciowych inspiracji.
Ostatnio moim ulubionym kolorem na paznokciach jest róż, w przeróżnych odcieniach. Za każdym razem, gdy wybieram się do drogerii, nie mogę przejść obojętnie obok lakierów i zawsze, ale to zawsze w moje ręce trafia różowy. Dzięki Bogu potrafię się jeszcze (nie wiem jak długo) opanować i mój zbiór lakierów w tym kolorze nie jest aż taki wielki.

h&m, miss sporty, Wibo - taki sam możecie wygrać w naszym rozdaniu!, Bourjois
Na zdjęciu brakuje jeszcze MNY. A tak na paznokciach prezentuje się lakier z H&M:

Nie mogłoby obyć się bez kilku fotek z weheartit.com, które ogromnie mi się podobają!







Takie paznokcie jak na przedostatnim zdjęciu możecie wykonać przy pomocy żelowych naklejek od essence. Wygląda to moim zdaniem ślicznie, a jest banalnie proste. A paznokcie z ostatniego zdjęcia wyglądają dla mnie jak cukierki Alpen Liebe:)


Pozdrawiam Was w tę piękną sobotę, w którą nie mogę się zabrać za generalny porządek mojego pokoju:)









4 komentarze

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.