SLIDER

Zakupy i majowe zużycia:)

Będąc w czwartek w Szczecinie, przy okazji poszukiwania butów nabyłam kilka rzeczy:
pianka do golenia dla kobiet, Venus; mgiełka avon granat, krem do depilacji Ziaja, szampon przeciwłupieżowy Healing, zmywacz do paznokci Isana, krem do pękających pięt Kolastyna, top coat essence, odżywka do paznokci mySecret, odżywka do rzęs Sensique.


I majowe zużycia:
żel micelarny, balsam ziaja masło kakaowe, balsam H&M, garnier żel 3w1, chusteczki do demakijażu, Oilatum - emulsja do kąpieli

żel pos prysznic Marks & Spencer, odżywka do włosów Gliss kur, odżywka do włosów Radical, krem do stóp, pasta Aquafresh, krem do rąk Garnier

antyperspirant Lady Speed Stick, zmywacz do paznokci, żel antybakteryjny, ziaja bloker, puder sypki mySecret, lakiery do paznokci, meridol i elmex- próbki pasty do zębów, Eveline 8w1 odżywka do paznokci, puder Synergen, nr 1 vanila


Trochę się tego uzbierało:) Zgodnie z obietnicą, dziś uaktualniony został dział wymiana:) zapraszam:)


Monika

7 komentarzy

  1. co sądzisz o tych chusteczkach .?? ja mam zielone i średnio mi odpowiadają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zielone nie pasują, ale rożowe i niebieskie są ok:)

      Usuń
  2. mam isana zmywacz jest ok, a chusteczki z BeBeauty kupiłam teraz różowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :)
    Dla mnie ta odżywka z Radical jest okropna. Zużyłam ją do połowy i chyba nigdy jej nie skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa kremu do depilacji z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.