SLIDER

Paznokciowe love - inspirowane róże


Witajcie;) Jak już pewnie zauważyłyście - talentu do malowania paznokci u mnie ewidentny brak. Jednak
 z pomocą przybyła moja kuzynka, która już dwa razy wyczarowała mi piękny mani. Pierwszy - różowa panterka z moim nowiutkim O.P.I. w roli głównej. Niestety - nie zrobiłam zdjęcia!:(

A dziś chciałabym Wam zaprezentować róże, które już gościły tutaj w moim (nieudolnym) wykonaniu. Tym razem Kasia również wzorowała się na zdjęciu z internetu.
weheartit.com

A takie oto cudeńka wyczarowała:
Niestety, to było najlepsze zdjęcie, jakie mój aparat był w stanie wykonać:( Coraz bardziej przekonuje mnie, że powinnam kupić zwykłą małą cyfrówkę...:(
Lakiery, które zostały wykorzystane do stworzenia tego mani:


Odżywka 8w1 posłużyła jako baza i topcoat (paznokcie wytrzymały 3 dni bez odprysków, a musicie wiedzieć, że przez te 3 dni nie oszczędzałam ich, przeżyły m.in. szorowanie łazienki domestosem, bez rękawiczek:). W dalszym ciągu ich nie zmyłam, domalowałam tylko odprysk na jednym paznokciu:).
Jako "tło" - Essence colour & go, you belong to me. Kwiatki: MNY 264 i H&M strawberry lolipop. Listki - Essence nail art twins 1 Bella.

Nie wiem jak Wam, ale mi ten motyw bardzo się podoba. Niedługo następny - ciasteczkowy lub owocowy. Który chciałybyście zobaczyć?:)

Słonecznie pozdrawiam:)
M.

12 komentarzy

  1. Wow! Wyszły cudowne! Mi niestety nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej niż na inspiracji czy wyszły

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, nie ;) NIe z biedronkii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny motyw i kwiatki wyszły Ci bardzo ładne. Już nie bądz taka skromna z brakiem talentu :) Jak nie umarzę sobię skórek to jestem szczęśliwa... Takie kwiatki to sobie mogę sfotografować najwyżej.

    Bardzo mi się podoba kolor tła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, paznokcie mi sie podobaja, ale to NIE JA je zrobiłam:):):)

      Usuń
  5. świetne pazurki ^^
    +obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba. Akurat do takich wzorków to jestem beztalenciem. Jeszcze na lewej ręce to bym zrobiła ale na prawej to już za żadne skarby NIE

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.