SLIDER

lakierki + naklejki = I like it:)

Nie jestem na tyle utalentowana jak moja kuzynka, żeby wyczarować na paznokciach niesamowity wzór. Ale od czego są naklejki Essence:) Dzięki wysuszaczowi Sally Hansen całość manicure (:)) schnie w mniej niż godzinę, więc robię paznokcie, oglądam serial i wszystko gotowe;) Użyłam:
  • odżywki Eveline 8 w 1 jako bazy
  • lakieru Oriflame Colour Breeze
  • topcoat'u Essence gel-look
  • wysuszacz w spray'u z masłem shea Sally Hansen.


Bardzo spodobał mi się kolor lakieru z gamy Oriflame kolor Skinny Dip.  Producent zapewnia, że lakier zapewnia filtr UV. Dodatkowo kolory zostały zaprojektowane przez wizażystę gwiazd - Jonasa Wramella  Nałożyłam dwie warstwy lakieru. Jedna zdecydowanie nie wystarczy. Kolor nie jest stricte biały, bardziej mleczny. Choć krycie pozostawia trochę do życzenia to pędzelek jest bardzo wygodny - szeroki i płaski. Bardzo szybko pokrywa płytkę paznokcia. 
BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, TOSYLAMIDE/EPOXY RESIN, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, TRIPHENYL PHOSPHATE, STEARALKONIUM BENTONITE, MICA, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, ETOCRYLENE, SILICA, DIACETONE ALCOHOL, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYVINYL BUTYRAL, ALUMINA, TIN OXIDE

Efekt końcowy:


Lakier pozostaje na paznokciach od 2 do 3 dni, w zależności od ilości zmywania naczyń itp.:) Wersja z topcaot - u mnie 5 dni.
Lakier oriflame oceniam na: 


Jeśli ktoś z czytelników bloga chciałby kupować kosmetyki Oriflame bez 30% marży lub zarabiać na ich sprzedaży do polecamy zapisanie się do Klubu Oriflame. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.oripolska.pl/rejestracja.



7 komentarzy

  1. motyw koronki wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka innych wersji naklejek. Jest mały wybór, bo to naklejki żelowe:) Ale może w ramach relaksu przejdę się do warszawskiej natury:)

      Usuń
  2. Ale uroczo to wygląda :) Dla mnie byłoby idealnie, gdyby ta koronka była bardziej przerzedzona. Paznokieć mógłby być bardziej widoczny spod naklejki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Postaram się jeszcze pobawić naklejkami w najbliższym czasie:)

      Usuń
  3. Ładny kolorek. Nie robi Ci prześwitów? Długo schnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześwitów nie ma po 3 warstwach, schnie w standardowym czasie. Przyzwyczaiłam się do wysuszaczy, więc musiałam go użyć. Nie jestem cierpliwa niestety w tych sprawach:)

      Usuń
  4. Ostatnio dostałam od koleżanki czerwony lakier z Oriflame i uważam, że jest naprawdę dobry. Chyba skuszę się na więcej kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.