SLIDER

Paznokciowe love - flaga brytyjska - szablon!

Witajcie! Dziś post (dla mnie) szybki i przyjemny. Wczoraj wróciłam do pracy, więc czasu  coraz mniej - będę starała się jak najczęściej tu bywać, ale same wiecie jak to jest. Dziś przedstawiam Wam kolejne dzieło Cudownej Kuzynki Kasi.


Ponieważ jest to skomplikowany wzór wymagający perfekcyjnie prostych pociągnięć pędzelkiem, używam naklejek :) Ze względu na to polecam wzorek robić tak, jak ja - na największym palcu stopy, czyli największym paznokciu naszego ciała :) Jeśli macie szerokie paznokcie, możecie spróbować również na kciuki czy palcu wskazującym. Wykonanie wzorku nie jest skomplikowane, ale czasochłonne, w związku z czym polecam Wam zająć się tym w wolne popołudnie :)
Potrzebne materiały: drukarka, kartka, fragment folii lub papieru samoprzylepnego (być może folia - taka do obkładania książek - byłaby tu najlepszym rozwiązaniem, gdyż widać pod nią jak naklejamy drugi wzorek), spinacze, nożyczki, lakiery: czerwony, biały, niebeski, wykałaczki, topcoat.
1. Na zwykłej kartce drukujemy wzory (do podbrania na końcu posta), dobieramy wielkość nalepki do naszego paznokcia i wycinamy kartonik tak, by jeden margines był szeroki (tam zamocujemy spinacze). Z kartki lub folii samoprzylepnej wycinamy prostokąty mniej więcej tej samej wielkości - tyle, na ilu paznokciach chcemy mieć flagę. W moim przypadku to dwa, po jednym na każdy duży palec stopy.
2. Spinamy kartki i wycinamy według wzoru.
3. To samo robimy z szablonem czarnym. Tak wyglądają wszystkie, wycięte już, nalepki.
4. Malujemy paznokieć kolorem czerwonym. Ja używam kolarowego lakieru Manhattan Lotus Effect (kolor 43K). Chwalę go sobie ze względu na szybkie wysychanie :) zaś wysychanie jest tutaj bardzo ważne - możemy zrobić sobie przerwę na inne zajęcie i czekamy, aż lakier dokładnie wyschnie.
5. Po upewnieniu się, że warstwa jest wyschnięta, naklejamy nalepkę z wzoru szarego (cieńszą), tak, by znajdowała się na środku paznokcia.
6. Teraz dokładnie przyklejamy ją. Zwróćcie uwagę na brzegi paznokcia.
7. Malujemy widoczne czerwone pola kolorem białym. Ja użyłam lakieru do frenczu Top Choice - nie jest najlepszy, ale to jedyny biały, który znalazłam w domu :)
8. Po upewnieniu się, że warstwa wyschnęła zdejmujemy naklejkę - ostrożnie, paseczek po paseczku.
9. Naklejamy szerszą, czarną nalepkę tak, by przykrywała czerwone paski - ponieważ trudno tu dobrze nalepić wzór, warto, jak już wspomniałam, używać folii samoprzylepnej - ja użyłam kartki :)
10. Widoczne pola malujemy kolorem niebieskim. Ja użyłam lakieru essence nail twins (07 chuck).
11. Gdy wyschnie, zrywamy ostrożnie naklejkę.
12. Wykałaczką dorysowujemy detale. Możemu uzupełnić również ewentualne ubytki i nierówności.
Tak wygląda mój paznokieć po zmazanie lakieru ze skórek i zabezpieczeniu (użyłam odżywki Pierre Rene Nr 32) :)



Wykonanie i efekt końcowy: TADAM:)

a tutaj szablon dla chętnych i wytrwałych:


Życzymy wytrwałości w malowaniu:)

Podobają Wam się wzorki na paznokciach, czy wolicie normalnie pomalowane paznokcie?
Jeśli chciałybyście więcej tutoriali - piszcie! 

Monika i CK Kasia:)

9 komentarzy

  1. Ja bardzo lubię wzorki, niestety sama nie mam tyle talentu i cierpliwości :(

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ale super efekt. wzorki są fajne, ale zależy jakie i jak wykonane. to podoba mi się bardzo, ale wątpię żeby chciało mi się zrobić tak na na przykład wszystkich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że na kciuku i/lub serdecznym palcu byłoby OK:)

      Usuń
  3. Wow, niezłe wykonanie, bardzo schludnie to wygląda ;)

    U mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy Waszą kuzynkę ! ;)) Oczywiście, chcemy więcej. Wzorek świetny, na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ;3 Ja ubłagałam tatę i mi takie zrobił, ale co się przy tym naklął ;))

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.