SLIDER

mapka od Sensique

Dziś chciałabym zaprezentować Wam bronzer od Sensique. Kupiłam go ponad rok temu i używałam codziennie, choć ostatnio zastąpił go róż tej samej marki. Tak wyglądał na początku:



Po roku użykowania...

Jak widzicie, starły się napisy i pojawiło się dno:) Bronzer ma trzy kolory, które prezentują się tak:


Żaden z kolorów mi nie odpowiada, dlatego pędzlem nabieram wszystkie trzy. Dodatkowo wszystkie kolory mają brokatowe drobinki, nie są one nachalne, na pewno mniejsze niż róż z letniej edycji. Bardzo go lubię, choć na czas wakacji, kiedy można bardziej poszaleć zamieniłam go na róż z drobinkami. Jednak powracam do pracy, także pewnie powrócę i do niego:)

Dostępny jest w Drogerii Natura za mniej niż 10 złotych. Uwielbiam sieciowe drogerie właśnie za to, że można tam znaleźć dobry kosmetyk w dobrej cenie. 

Tymczasem uciekam cieszyć się ostatnimi dniami przed powrotem do pracy...:)
Monika

11 komentarzy

  1. Ciekawy bardzo, a cena bardzo niska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze ma drobinki... nie jest zbyt pomarańczowy? ;D niska cena na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten średni kolor jest najbardziej pomarańczowy, ale po wymieszaniu jest OK:)

      Usuń
  3. Ja już mam swój bronzer idealny więc się nie skuszę:) Ale recenzja bardzo ciekawa.
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na stronie więc zapraszam:) - trochę się rozpisałam:P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja wciąż szukam ideału:) dziękuję za odpowiedź!:)

      Usuń
  4. Mam tą mapkę ale dla mnie ma zbyt duże i za dużo drobinek

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą mapkę ale dla mnie ma za duże drobinki

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam na niego ogromna chętkę, ale te drobinki skutecznie mnie odstraszyły... Chociaż w sumie za taką cenę można zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się jak głupia, kiedy pojawia się dno. ;D Mam swój ulubiony bronzer, ale może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.