SLIDER

zakupy! drogeria Natura - haul

Ostatnio DN zaszczyciła nas fajnymi promocjami. Oczywiście, nie mogłyśmy przepuścić okazji. Najbardziej nastawiłam się na lakiery mySecret w cenie ok. 3zł, ale okazało się, że nie wszystkie kolory są przecenione, a te które były nie przypadły mi do gustu. 
Cieszyłyśmy się też na nowe lakiery od Kobo i pigmenty w niezłej cenie. Suma sumarum ja kupiłam diamentowy top, bo mój essence top gel look doprowadza mnie do szaleństwa, wysuszać i cienie essence, a Magda lakier Rimmel, bibułki Kobo, odżywkę essence, oraz trzy pigmenty.

I kilka zdjęć dla Was:)









A Wy na co się skusiłyście? Macie któryś z tych produktów? Który lubicie?


Monika

15 komentarzy

  1. Opisz jak się sprawują bibułki z pudrem bo pierwsze słysze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo zainteresowały :) słyszałam wiele dobrego i bibułkach miss sporty, ciekawe jak będzie z tymi.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. 5,99 i 6,99 w zależności czy perłowe czy matowe, ale nie pamiętam które za ile:(

      Usuń
  3. ja będę mieć! top z KOBO:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam co do niego mieszane uczucia, ale jeszcze za krótko, żeby powiedzieć więcej:)

      Usuń
  4. Ooo super zakupy :) Też miałam sobie kupić bibułki, ale zrezygnowałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem Magda po pierwszym użyciu jest zadowolona:)

      Usuń
  5. również kupiłam pigmenty KOBO :)
    mam te kropelki wysuszające lakier, lubię je, jak mi się skończą, kupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas są okrutne spóźnienia z promocjami w Naturze... Ostatnio kiedy na "fanpejdżu" pojawiła się już data rozpoczęcia promocji oraz zakończenia w naszej Naturze babeczki przez 4 następne dni odsyłały mnie "na jutro". Piątego dnia było już oczywiście po sesji, podczas której chciałam pomalowac dziewczynę tymi pigmentami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłam sie tylko na pigment nr 504. ;)) Bardzo ładnie wygląda na powiecie.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.