SLIDER

Ile jest warta moja twarz?

Uwielbiam oglądać różne zestawienia, haule i TAGi. Dlatego postanowiłam dziś pokazać Wam swoją odpowiedź na tag - ile warta jest moja twarz. Jest to cena kosmetyków, których używamy do codziennego makijażu. Podejrzewam, że mój wynik końcowy będzie niski - co ma swoje i plusy (nie wydaję całej masy pieniędzy na kosmetyki), i minusy (z jakością różnie bywa). Zapraszam!


Po kolei:
podkład matujący Bell - 9,90

puder transparentny my Secret - 11,90

 cień do powiek Essence 11,90

róż Sensique - 9,90 - widzicie co się z nim stało?:(


tusz do rzęs Essence - 9,90

 baza pod cienie Hean - 14,90

cień do powiek essence - 6,90




Co łącznie daje nam 75,30 ... Cóż, widziałam Wasze odpowiedzi na ten tag i są tam kwoty mniejsze, ale też kilkakrotnie większe. Czy to dużo, czy mało - oceńcie same. Przedstawiłam Wam produkty, których używam aktualnie najczęściej.

A teraz, czas na trochę zapowiedzi! W najbliższym czasie na blogu będziecie mogły przeczytać:
* DIY - odżywka do paznokci
* moja pielęgnacja twarzy
* lakiery na jesień
* recenzja tuszu essece get big lashes
* recenzja żelu puntkowego Ziaja Med
* recenzja podkładu Bell

Co chciałybyście zobaczyć w pierwszej kolejności?

Pozdrawiam Was, już jesiennie:)
Monika

14 komentarzy

  1. jestem fanka minimalistcznej pielegnacji.Dziewczyny wydaja mase kasy na kosmetyki, ktre tak naprawde żadnych cudów nie czynia..
    Co do kolorówki to lubie miec jej sporo jednak jesli chodzi o pielegnacje - im mniej tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyy tu jest właśnie kolorówka:P a nie pielęgnacja. O pielęgnacji niedługo:)

      Usuń
  2. najważniejsze, że Twojej skórze pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No podkład nie bardzo, ale jest tak niewydajny, że myślę, że to kwestia dwóch tygodni:) I mam już na oku nowy...:)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego tuszy z Essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest całkiem dobry, postaram się zamieścić recenzję w tym tygodniu

      Usuń
  4. Dlaczego nie kupiłam tego cieniaaaa z A New League? Stałam z nim przy kasie i oddałam... o ja głupia! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wzięłam go, ale wróciłam się po niegooo:) i cieszę się

      Usuń
  5. O matko, spadłam z krzesła czytając nagłówek posta :D ja raczej bym powiedziała: ile są warte moje paznokcie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to byłoby dobre! Tag - ile są warte moje paznokcie i zliczyć koszt zakupu wszystkich lakierów, które się posiada! Ha!

      Usuń
  6. Też posiadam ten transparentny puder :) jest świetny
    fajny post. blog mi się podoba również.
    Wpadnij do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz Essence;) Jestem bardzo ciekawa jak sprawdza się u Ciebie bo kilka osób mi go polecało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia, przeczytaj to :) http://www.tipy.pl/artykul_14144,jak-naprawic-pokruszony-puder-lub-cien.html

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.