SLIDER

Urodziny cd.

Nienawidzę być chora:( Moje zatoki wołają o pomstę do nieba. Miałam więc chwilę czasu, żeby zrobić ciąg dalszy posta o urodzinach:) Bo różnica między mną i siostrą wynosi 4 lata i 3 dni. Zawsze razem robimy rodzinne urodziny:) W tym roku wzbogaciła się odrobinę moja kosmetyczka dzięki rodzinie i ... Sephorze. Ale o tym dalej.
Prezent od kuzynki: mydełka ręcznej roboty. Na święta kupiłam jej zestaw do wykonywania takich małych cudeniek, więc jestem pierwszą testerką jej dzieł:)


Prezenty od mamy i Moniki: moje ulubione kosmetyki firmy L'biotica. Mam tego trochę, więc niedługo będzie zbiorczarecenzja produktów.


Błyszczyk Bell Air Flow. Testowała już lakiery, a teraz czas na błyszczyki. Mam już dwa w kolekcji:)


A ten prezent był miłym zaskoczeniem. Z okazji urodzin dostałam kupon na darmowy, pełnowartościowy kosmetyk Sephory. Do odebrania w tygodniu, w którym znajduje się data urodzin. Za totalne friko. Nie trzeba nic kupować - pokazujesz kupon - dostajesz kosmetyk za darmo. Niesamowite!


Pozdrawiam


15 komentarzy

  1. Mając w Sephorze karte Gold dostaje się do wykorzystania kupon na 130 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, tylko jak zdobyć Gold?:) Może w ciągu roku mi się uda:)

      Usuń
  2. Fajnie;) Widać, że chorowanie Ci służy - notka na blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje zbiorcza produktow L'biotica :) Fajny pomysł z tym kuponem do Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja cie, też bym chciała taki bon :D. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin tak w ogóle. A na recenzję będe czekać z niecierpliwością :)

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie toczy się konkurs :)
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) recenzja w najbliższym czasie:) Dziękujemy za odwiedziny;)

      Usuń
  5. Dziękuję za życzenia:) A kolejna jedynka to 1111, to chyba będę starsza o kolejne naście lat;)
    Błyszczyki od Bella na moich ustach nie są zbyt trwałe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyki rzeczywiście nie są trwałe:) Ale nie ma się czego spodziewać po takiej cenie:) Niedługo recenzja:)

      Usuń
  6. Mam ten błyszczyk i odżywkę w sprawu Biovax :)
    A te mydełka muszą być urocze, sama zastanawiałam się czy by nie zacząć takich robić (z różnymi dodatkami) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram produkcje mydełek:) A jak odczucia co do błyszczyka i odżywki?

      Usuń
  7. Moje mydełka :D obawiam się tylko, że nie mają żadnych właściwości kosmetycznych, ale może jeszcze kiedyś zrobię coś fajniejszego :) widziałam też w necie recepturę na balsam w kostce i myślę, że może za jakieś pół roku (znając mój zapał) się zbiorę i spróbuję zrobić :D Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. No dawaj, dawaj:) zobaczymy jak Ci pójdzie;) ja z chęcią przetestuje:) A tych mi szkoda:) Pełnią w łazience funkcję dekoracyjną:)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.