SLIDER

Urodzinowy Haul:)

Witajcie:) Dwa tygodnie temu i ja, i Magda obchodziłyśmy urodziny. Uwielbiam oglądać wszelkie haule i posty zakupowe, więc dziś trochę się pochwalę prezentami, które dostałam. Trafione w 10!:)


Żel pod prysznic czekolada i pomarańcza, Stara Mydlarnia, karta upominkowa Empik, kolczyki, Lakiery: Rimmel, Miss Sporty, odżywka Sally Hansen. Oprócz rzeczy widocznych na zdjęciu, dostałam     pachnące saszetki do torebki i cudowną książkę, która już wędruje po koleżankach:)

ze strony sfinks.info
Zaraz po moich urodzinach otrzymałam nagrodę, którą wygrałam w rozdaniu na blogu naturalnaJa.

A wygrana, to mydło lawendowe i naturalna pomadka cynamonowa;) Nie używałam jeszcze tych produktów. 


Spotkałyście się z tymi kosmetykami?

Pozdrawiam Was, z zapaleniem zatok:(
Monika




10 komentarzy

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.