SLIDER

Otwarcie świata zapachów




Jak to dobrze mieć świetnie zorganizowaną siostrę:) Monika zadzwoniła do mnie z informacją, że w piątek w Złotych Tarasach swój pierwszy sklep w Polsce otwiera amerykańska firma Bath & Body Works. Przyznam, że nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale zapewnienia Moniki skłoniły mnie do odwiedzenia. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona organizacją otwarcia sklepu, profesjonalną obsługą, mnóstwem żywych kwiatów i całą oprawą przedsięwzięcia. Nie obyło się bez małych zakupów, a promocji było naprawdę dużo. Oto kilka zdjęć z otwarcia. Miłego oglądania!


Do sklepu prowadziły specjalne znaki:)...


Oficjalnego otwarcia sklepu dokonał nikt inny tylko Małgorzata Rozenek, czyli Perfekcyjna Pani Domu:)


Liczba osób wchodzących do sklepu była ściśle określona, więc zakupów można było dokonywać w miłej atmosferze, nie szturchając nikogo wokół. W sklepie przywitały mnie pięknie wyeksponowane kosmetyki, sam sklep pachniał na każdym kroku. 

Już dzisiaj wiem, że będę fanką żeli antybakteryjnych do rąk. Oczywiście zakupiłam dwa, ale o nich w jednym z najbliższych postów. A do żelu dokupiłam pokrowiec, bo nie gubi mi się tak w torebce. Panda:)



Świat zapachów...


A świece tej firmy, to już podobno legenda. W dniu otwarcia sklepu można było zakupić 2 w cenie 1.



Mydła, dla mnie niesamowite. Po naciśnięciu dyfuzora przemieniają się w piankę. Tak jak po żelu antybakteryjnym, ręce pachną niesamowicie długo. 


A to? Oczywiście wdzianka do mydełek. Zastanawiałam się, jak takie niesamowite mydła będą wyglądały w plastikowym opakowaniu w mojej nowej łazience. Ale pomyślano i o tym. Otóż na mydło wystarczy nałożyć nakładkę w jednym z kilku kolorów. i po sprawie:)



A dla fanek domowych zapachów zestaw odświeżaczy:) Istny kosmetyków dla domu. I znowu promocja... 2 w cenie 1. Nie mogłam sobie odmówić:)



A w błyszczyka się zakochałam... niesamowite i wygodne opakowanie, zapachu i słodki smak:) W promocji za 16 zł zamiast 25 zł. niesamowicie rozświetla usta. 



I coś ze strefy SPA:) Jaki macie humor... taki kosmetyk:) Albo jaki chcecie mieć humor... taki kosmetyk kupcie. Pani przy tym dziale była niesamowicie obeznana w aromaterapii, więc spokojnie dobrała zapach do moich upodobań.




Wybieracie się w podróż lub boicie się zainwestować pieniądze w coś, czego nie sprawdziłyście? O tym też pomyślano. Poniżej miniatury chyba wszystkich zapachów dostępnych w sklepie:


Skusiłam się na ten żel do kąpieli. I dostałam pełnowartościowy balsam do ciała. Wybrałam ten o zapachu bawełny. 


Dzięki promocjom wyszłam ze sklepu z kilkoma produktami. A przy samym wejściu czekała na mnie pachnąca niespodzianka. Dostałam miniaturę balsamu w prezencie. Jak tu nie oszaleć na punkcie tego sklepu? Przekonajcie się same:)
A dla mieszkanek Warszawy dodatkowa informacja! Do końca tego tygodnia po stolicy będzie przemieszczał się SPA BUS firmy Bath & Body Works, w którym będzie można skosztować odrobiny SPA i relaksu:)
Oto dokładna rozpiska co i gdzie:)


Pozdrawiam odurzona zapachami:)


11 komentarzy

  1. bardzo przyjemny sklep, też o nim wcześniej nie słyszałam, ale przytulnie tam i na pewno nie wyszła bym z niego z pustymi rękoma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie wyszłabyś:) Chyba nikt nie wyjdzie. Jest taka gama zapachów, że każdy znajdzie coś dla siebie:)

      Usuń
  2. Super ten sklep, szkoda, że jak na razie tylko w Warszawie jest :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, w najbliższym czasie nie planują otwierać nowych sklepów poza Warszawą.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! :) Ja byłam na przedpremierowym otwarciu w czwartek i również jestem oczarowana tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przedpremierowy nie byłam zaproszona, ale poszłam na oficjalne otwarcie i też było miło:)

      Usuń
  4. Magda, pełen profesjonalizm :) Ja kupiłam błyszczyk, dwa małe żele, 2 scruby i mam ochotę na mgielke twilight i ta z szampanem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Błyszczyk mam, mam duży żel, balsam, 2 żele antybakteryjne i miniaturę, którą dostałam:)

      Usuń
  5. A TY MAŁPO NAWET ŻELU MI NIE KUPIŁAŚ!!! następnym razem nie powiem Ci o żadnym otwarciu żadnego sklepuuuuuuuuu. Pogrążona w ogromnej rozpaczy ŚWIETNIE ZORGANIZOWANA MONIKA:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz grzeczna to dostaniesz prezent jak przyjadę do domu:)

      Usuń
  6. ahh to istny raj!:)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.