SLIDER

Szybka ulga dla nóg

W ramach współpracy z firmą Flywheel podjęłam się testowania żelu Diosminex - szybka ulga dla nóg


Pierwsze na co zwróciłam uwagę to na pewno jego właściwości i dość szerokie zastosowanie. Przytoczę zapewnienia producenta i od razu się do nich odniosę.

Wskazania: Łagodzi objawy występujące w przebiegu przewlekłej niewydolności żylnej (mnie nie dotyczy póki co:)), w szczególności  u osób narażonych na długotrwałe  pozostawanie w pozycji stojącej lub siedzącej (zdecydowanie ja - 8 godzin siedzenia w pracy + jeszcze spędzanie czasu przed komputerem w domu).
  • zmniejsza uczucie ciężkości nóg
Dopóki nie zastosowałam Diosminexu, to nie zdawałam sobie sprawy, że cierpię na taką przypadłość. Po wielogodzinnym siedzeniu przed komputerem moje nogi wcale nie są wypoczęte. Żelu używalam po przyjściu do domu i naprawdę już w pierwszym momencie odczuwałam przyjemny chłód mentolu. Nogi robią się też "lżejsze". 
  • zapobiega powstawaniu rozszerzonych naczyń krwionośnych, tzw. "pajączków"
Małe pajączki zauważyłam u siebie jeszcze przed stosowaniem Diosminexu. W tej chwili nie zaobserwowałam żadnych nowych, ale nie wiem, czy to Diosminex, czy moje coraz bardziej regularne wychodzenie na siłownię:) Na pewno połączeniu ttych dwóch rzeczy wyjdzie nogom na dobre:)
  • regeneruje i pielęgnuje skórę z oznakami cellulitu
Przyznam szczerze, że nie stosowałam żelu w miejscach dotkniętym cellulitem, więc nie mogę za dużo powiedzieć na ten temat. Najbardziej u mnie cierpią łydki i okolice kostek, więc tam skupiałam działanie żelu.
  • zapewnia uczucie chłodzenia, świeżości i odprężenia
To zdecydowanie prawda i moim zdaniem to jest naprawdę duży plus. Wystarczy odrobina żelu i lekki masaż, a nogi są odprężone i gotowe do dalszych zmagań dnia codziennego. 

Pozytywnie mogę się też wypowiedzieć o składzie żelu. Nie obyło się bez konserwantu , ale są też naturalne ekstrakty roślinne, diosmina jako substancja aktywna. Dałabym sobie też może zabrać jeden kosmetyk, ale wydaje mi się, że w składzie po Olive Oil powinien być przecinek:) Ale to zboczenie zawodowe, więc wybaczcie:) 



Na jedną nogę wystarczy mi porcja żelu widoczna na zdjęciu:) Od razu możecie zauważyć konsystencję i kolor żelu. Na ciele nie pozostawia kolory, gdyby ktoś się obawiał. 



Cena żelu to ok. 30 zł w zależności od sklepu. Wydaje mi się, że to dość dużo jak na tubkę o pojemności 100 ml, która moim zdaniem wystarczy na miesiąc regularnego stosowania. Za to odejmuję jedną gwiazdkę z ogólnej oceny:

A czy Wy macie jakieś sprawdzone sposoby lub kosmetyki na obolałe nogi i stopy?


4 komentarze

  1. No też mi przypadł do gustu, fajny, lekki, kojący, działanie natychmiastowe i zapach bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musiałam swojego czasu łykać w tabletkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety, ale na dłuższą metę diosminex się nie sprawdza..może tylko w początkowej fazie niewydolności żylnej;/ mam 22 lata, a moje nogi cierpią jak u 60letniej kobiety z żylakami:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się rozkręciłaś ziomku :D pozdrawiam, kuzynka Kasia :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.