SLIDER

Wrześniowe zużycia

Hej Wam:)
Dziś chciałabym pokazać Wam moje zużycia z września. Jakoś tak zawsze wydaje mi się, że jest ich dużo, a kiedy przychodzi co do czego i wykładam wszystko do zrobienia zdjęć, mam wrażenie, że jakieś krasnoludki mi podbierają puste opakowania. No, ale nie przedłużając:



Żel pod prysznic Isana - kupiony na promocji za jakieś 3zł, szału nie ma, żel jak żel.
Żel OS - uwielbiam, ale ten żel głowy nie urywa. Zapach przyjemny, ale brak efektu WOW.

Ziaja  szampon redukcja łupieżu - odkrycie roku, niedługo recenzja!
Odżywka Isana - dopiero co ją odkryłam, a już przestali produkować:(

Essence żelowe naklejki na paznokcie - wytrzymały 15 minut na moich paznokciach, BUBEL.
Elmex, miniaturka - super, uwielbiam:)
La roche posay - krem, dostałam od Magdy końcówkę, za mało, by wyrobi sobie opinię
Oeparol, płyn micelarny - recenzja TUTAJ
Garnier mineral - używałam jej od kilku lat, ale jakby przestała działać
mySecret - wysuszacz do paznokci - dla mnie nic nie robił, ale Magda bardzo go chwali
olejek pichtowy - używam do toniku razem z naftą, nie używałam solo
planet SPA, Avon - maseczka oczyszczająca, recenzja TUTAJ
perfumy z Avon, z wymianki - całkiem fajne, ale mało wydajne


Miałyście któryś z tych produktów? Które lubicie, a które całkiem przeciwnie?
Pozdrawiam:)
Monika

8 komentarzy

  1. super poszło, nie lubię kulek z Garniera, wolę spraye:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pocę się jak... nie wiem nawet co i niestety spraye nie dają rady:(

      Usuń
    2. Wypróbuj Ziaję Soft, fioletowa, super moim zdaniem:-)

      Usuń
  2. Te naklejki z Essence to faktycznie jakiś szajs :/ żaluje, ze przegapiłam tą odżywkę z Isany, nawet nie miałam okazji wypróbować jej na własnej głowie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, jest czego:( ogólnie mam na głowie siano, ale ta ożywka... ah:( do OMO idealna:(

      Usuń
  3. DZisiaj kupiłam sobie tę odżywkę z pierwszego zdjęcia- 4 zł dałam. Daje radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie kupiłaś tej samej, bo jej już nie produkują:) Ale jest druga podobna też różowa i daje radę:)

      Usuń
    2. po kilku stosowaniach stwierdzam, ze niezbyt. Mam włosy sianisto-sztywne. Albo może to wina szczecińskiej wody.

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.