SLIDER

Alice had a vision! - lakier od essence:)

Witajcie Kochane:)

 Jestem w przerwie między pracą, a pracę, dlatego mam chwilkę, by dla Was napisać. Dziś chciałabym Wam pokazać piękny lakier, z nowej limitki essence - Alice had a vision. Jest to piękny fiolet, z fioletowymi i zielonymi brokatowymi drobinkami. W przeciwieństwie do lakieru, który pokazywałam Wam ostatnio, tutaj widać fiolet już na pierwszy rzut oka. Nie jest to taki sam kolor, jak w buteleczce, ale i tak skradł moje serce. 
Zdjęcia nie oddają tego koloru na paznokciach, niestety:( Same zobaczcie to cudo!






Niestety, pomimo bazy i topa lakier już po 2 dniach starł się z końcówek...


Macie lakier z tej limitki?
Pozdrawiam Was i uciekam na kolejne zajęcia...:)
Monika


16 komentarzy

  1. Podoba mi się, szkoda, że tak szybko się ściera :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, ale trwałość widzę że kiepska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to lepiej niż już następnego dnia. Trzeciego, to jeszcze całkiem spoko:)

      Usuń
  3. jest przeboski;) musze kupic wszystkie kolory z tej limitki^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze je dostaniesz:) Raczej wszystkich już Ci się nie uda kupić, a przynajmniej sporo się nachodzisz

      Usuń
  4. ta kolekcja dużo bardziej podobała mi się na zdjęciach promocyjnych niż w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.