SLIDER

Cud, miód i krzem, czyli suplement

Cześć Wam:)

Reklamy w telewizji coraz częściej wydają mi się takie same: kup tableteczki, cud, miód i orzeszki, będziesz miała włosy jak aktoreczka. Zamiast gnać do apteki po kolejne suplementy, jakoś wydają mi się one z każdą reklamą bardziej odpychające. I przyznam, że jedyne co przyjmuję, to magnez, który na prawdę działa - w moim przypadku. Przez dwa miesiące przyjmowałam jeszcze jeden suplement, o którym dziś chcę Wam naskrobać kilka słów. 



Od jakiegoś czasu miałam problem z włosami - pomijając problemy łupieżowe, o których czytałyście zapewne we wcześniejszych wpisach, po ich wypadanie. Paznokcie poprzez gryzienie ich i katowanie milionami lakierów z niekoniecznie dobrą bazą też dawały się we znaki. 

I tu z pomocą nadciągnęła Avetpharma, od której otrzymałam dwumiesięczny zapas Megakrzemu. 
Ze strony megakrzem.pl 

Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości naturalnego krzemu, już jedna kapsułka dziennie suplementu diety MEGA KRZEM z metioniną pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie.
Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.
MEGA KRZEM z metioniną zaleca się:- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci

- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci
Dokładny skład możecie sprawdzić na stronie producenta. 
Jak już pisałam na początku tego wpisu, nie wierzę w bajki o cudownym działaniu suplementów. Tym razem postanowiłam spróbować. I cieszę się, że to zrobiłam. Już po dwóch tygodniach, czyli po przyjęciu 14 tabletek zauważyłam zmiany. Włosy co prawda nadal wypadały, ale już mniej. Stawały się mocniejsze z każdym dniem i po upływie dwóch miesięcy były naprawdę mocne i ładne. Nawet znajomi zauważyli zmianę. Po miesiącu mogłam odstawić odżywki do paznokci, które i tak nic nie dawały. Paznokcie rosły twarde i gładkie. Problem łamliwości zniknął, a ja mogłam cieszyć się długimi i pięknymi paznokciami.
Do zażywania megakrzemu udało mi się namówić nawet koleżankę z pracy, którą przy okazji pozdrawiam:)
Gdzie kupić? apteki
Cena: od 11 - 17zł, w zależności od apteki
Czy kupię ponownie? TAK:) Aktualnie wcinam już drugie opakowanie:)
Megakrzem otrzymuje ode mnie:

A Wy? Wierzycie w suplementy? Zażywacie? Działają? Może polecicie mi coś godnego?
Pozdrawiam Was,
Monika;)

PS. Dziękuję firmie Avetpharma za przesłanie nam produktu do testów. Fakt ten nie ma wpływu na naszą opinię.



6 komentarzy

  1. Muszę kupić, może i mi wreszcie pomoże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rzadko używam suplementów, jeśli już, to tylko po to, żeby poradzić sobie z konkretnym problemem i przez krótki czas. I bardzo staram się mieć w pożywieniu to, czego mi brakuje, bo to najbardziej naturalny sposób suplementowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zainwestuję :P
    ciekawe jak sprawdzi się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam :) jakiś specjalnych efektów nie widziałam, ale lubię brać takie suplementy :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.