SLIDER

Co na youtubie piszczy?

Cześć Wam, pięknotki:)
Jak minął Wam dzień? My sobotę spędziłyśmy różnie - Magda u denstysty (:() i na zakupach (:)), a ja na lenistwie, sprzątaniu i szybkiej herbatce z jedną z tych osób, które bez względu na to co się dzieje, są przy tobie. Trochę dziś przeorganizowałam mój pokój. O przemeblowaniu nie ma mowy, bo wszystko mam tj. przytwierdzone na stałe. Ale urządziłam mały kącik z tym, co lubię najbardziej: muzyka, książki, świeczki (w tym cudowna i wspaniała z B&BW) i balsamy. Po porzadkach i przemiłym spotkaniu wchodzę na bloga i co widzę? 202 obserwatorów:) Dziękujemy;) I zgodnie z obietnicą, w przyszłym tygodniu pojawi się rozdanie. Chyba największe, jakie do tej pory robiłyśmy:)

Jak zwykle przydługi wstęp, ale do tego już chyba przywykłyście. Zmierzałam do tego, że nie wyobrażam sobie dnia bez youtube. To chyba bardziej uzależniające niż facebook. Mam kilka ulubionych kanałów, nie tylko urodowych, ale od nich właśnie zacznijmy.
Jackie Perdue


Ingrid, czyli missglamorazzi


FleurDeForce


Tanya Burr

i muzyczne: 
Tiffany Alvord

Luke Conard

Alex Goot

Landon Austin

Christina Grimmie i Sam Tsui

I nie mogę zapomnieć o Joey Graceffa:) Uwielbiam go:)

Mogłabym tak w nieskończoność:)
a Wy co oglądacie na yt? Znacie któryś z tych kanałów? Jakie są Wasze ulubione?

Pozdrawiam:)
Monika

14 komentarzy

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.