SLIDER

Jacob's protection - essence

Witajcie w sobotni wieczór:) Dziś specjalnie dla Yasinisi prezentuję Wam pierwszy spośród zmierzchowych lakierów - 01 Jacob's protection. 



Kiedy tylko zobaczyłam tę limitkę, myślałam, że umrę z rozkoszy. Chciałam mieć wszystko!:) Tak, przyznaję się, jestem wielką fanką Zmierzchu. Niestety nie załapałam się na pierwszą limitkę, za to z drugiej i trzeciej wyszłam z pełnymi kieszeniami i pustym portfelem:) Ale powróćmy do tematu. Oczywiście w sieci można było bez trudu natknąć się na zdjęcia nowego standu essence. Kiedy zobaczyłam lakiery, wiedziałam, że będą to pierwsze rzeczy, które kupię. Pierwszy z kolorów to - patrząc na buteleczkę - piękny brokatowy niebieski. Prześliczny. Na paznokciach wygląda już nieco inaczej. Jest to bardziej czarnogranatowa baza z drobniutkim niebieskim brokatem, który jest na pierwszy rzut oka niewidoczny. Spójrzcie, jak wygląda przy różnym oświetleniu:




Cena to 8,99zł. Dostępny jest na pewno w Drogeriach Natura, ale limitka jak to limitka - szybko się rozchodzi, także w poniedziałek pędźcie, a nóż widelec jeszcze coś zostanie:)


Nie muszę chyba wspominać, że lakiery mają nazwy - również w tej edycji. Nie wiem, czy akurat taki kolor nazwałabym Jacob's protection, ale sama nazwa jest ok:) W końcu, która z nas nie chciałaby być chronioną przez takiego pzrystojniaka:D?


A Wy lubicie Zmierzch?:) Team Edward or Team Jacob?:)


Monika:)

20 komentarzy

  1. Fajny, choć mógłby być ciut jaśniejszy.. Tak jak go widać w buteleczce, bo na pazurkach ten piękny granacik chyba wyraźnie ciemnieje..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmierzch mnie nie jara, aktor również, za to lakier tak :D Przepiękny jest! Szkoda, że limitowany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martulka, no nie gadaj, że takiego nie chciałabyś mieć:D Faceta, nie lakier;p

      Usuń
    2. No jakoś on nie bardzo mi się podoba :D Jest przystojny, nie powiem, ale jakbym miała wybierać, to wolę lakier :D

      Usuń
    3. ja musiałabym się zastanowić... najlepiej byłoby, gdyby był to pakiet 2 w 1;D

      Usuń
  3. znowu cisną mi się na usta brzydkie słowa hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o no weeeeź, nic, zupełnie nic Ci się w niej nie podoba?

      Usuń
  4. a mi się podoba bo uwielbiam takie drobinki w lakierach :D super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ziomku :) niewidoczne drobinki to są w tym który mam ja ;) tu moim zdaniem niebieski brokat widać bardzo ładnie :) kuzynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ziomku:) na zdjęciach akurat się udało uchwycić, musiałabyś zobaczyć na moich paznokciach.

      Usuń
  6. W pierwszych 2 częśćiach Jackob a teraz zdecydowanie Edziu . śliczny lakier buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją ulubioną postacią książkową była Alice :) A film... ech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kolor , a Zmierzch bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj zakupilam ten lakier wlasnie, uwielbiam go od 1 pomalunku :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.