SLIDER

My name is Bond!


Uwielbiam filmy o słynnym agencie brytyjskiego wywiadu. Nie śledzę jednak nowości na naszym rynku kosmetyków, które byłyby związane z tym agentem:) Ale przeczytałam u sauria80world i Make Up Holics o nowościach OPI związanych z najnowszym filmem Skyfall. Film - niesamowity, lakiery - bajeczne: 


Gdy jednak dotarłam do Sephory to już ich nie było... Z błaganiem w głosie podeszłam do jednej z pań, która powiedziała, że lakiery te są już niestety na przecenie (tez mi zła wiadomość:)). Niestety złapałam już tylko jeden - On Her Majesty's Secret Service:


Kolor zielony, metaliczny, w sumie w zależności od tego jak pada światło może być ciemno-stalowo-szary. Dla mnie - fenomenalny. Wytrzymałość - ok. 4 dni. Niestety trzeba nałożyć aż 3 warstwy, ponieważ po 2 występują prześwity. Jednak szybko schnie pomimo nałożonych 3 warstw.

W cieplejszym świetle - kolor lekko ciemnofioletowy:

 
W zimniejszym świetle - kolor stalowogranatowy:

 
 Od momentu, kiedy moja siostra wypatrzyła lakiery OPI w TK Maxxie w Szczecinie i dała mi jak pojechałam do domu to zakochałam się. Miłość od pierwszego nałożenia. Naprawdę zaczynam się zastanawiać nad wyprzedażą mojej skromnej kolekcji lakierów i zakupieniem Nowinek OPI, które namiętnie będę śledziła:)


Moja ocena:


7 komentarzy

  1. mały kameleon ;) śliczny
    A cała bondowska kolekcja zachwycająca :) oglądam ją i oglądam i chyba na któryś się w końcu skuszę!
    OPI z tej kolekcji można jeszcze czasem złapać na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Naprawdę:) na allegro nie ma do tej pory żadnego do kupienia:(

      Usuń
  3. to prawda piękny lakier, zresztą jak cała kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio okazało się, że Olga zostawiła u mnie swojego różowego OPIka :P A ja malowałam nim blaszki do biżuterii na sesje zdjęciowe :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jest cudny- bardzo mi się podoba!
    ile kosztowały OPIKI w TkMaxxie?

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.