SLIDER

o tym, co ostatnio mi się marzy...

Witajcie:) Dziś właściwie ostatni dzień mojego wylegiwania się w domu. Jutro popołudniu mimo wszystko trzeba ruszyć na uczelnię. Cały tydzień czułam się nawet znośnie, udało mi się nawet przeczytać książkę i zrobić parę rzeczy, które od jakiegoś czasu planowałam. Za to dziś czuję się tak, jakbym odpokutowywała wszystkie poprzednie dni. Biorę antybiotyk, oczyszczam zatoki i czuję, że na nic to wszystko:(

Jak boli, to się nic nie chce, więc tak sobie leżę i co zobaczę, to zaraz chcę... Więc uaktualniam trochę moję chciejlistę.













Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś na to wszystko uzbierać:)
Monika



26 komentarzy

  1. Z Ecotools polecam pędzel do brązera,rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie do wszystkiego pędzle mam, ale lipne i tak nie wiem właściwie od którego zacząć kupować ecotools;) i chyba padnie na bronzer

      Usuń
  2. Ja też to wszystko chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. daisy - dobry wybór ziomku :D kuzynka Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Revlon ColorStay to jedna wielka masakra niestety strasznie wysusza mi skórę i niestety skora wygląda strasznie szaro i ponuro ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. mamy podobne zachcianki ;) Jak tylko skończę podkład L'Oreala, to chciałabym Revlonu ;)
    oczywiście Essie :) i ciekawi mnie ten żel na skórki Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
  6. D&G Light Blue - jedne z moich naj... Jeżeli te Ci się podobają to polecam jeszcze Sheer Beauty Kleina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noszę je na sobie, więc jutro będziesz miała okazję (pod warunkiem, że coś czujesz w trakcie tej choroby) ;)

      Usuń
    2. ok, nie wiem czy czuję sprawdzimy jutro

      Usuń
  7. Revlon to podklad warty uwagi,ale nie polecam Ci na codzien .Czesto zapycha i wysusza skore:(ale nawieksze wyjscia jest super!
    daisy podobno sa piekne;)
    ecotools sa super i godne polecenia!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie muszę znaleźć też coś w miarę kryjącego na codzień. Mam Lumene, ale wydaje mi się, że mnie zapycha:(

      Usuń
  8. znam essiaki, żel SH, i D&G a Daisy do mnie własnie leci :D
    udanych łowów

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkłady Revlon bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używałam raz, dostałam odlewkę od koleżanki, ale to chyba nie był do cery tłustej

      Usuń
  10. trzymam kciuki za twoje zakupowe plany :) ja ostatnio kupiłam żel do skórek SH i czeka na mnie w domu :) pędzelki ecotools mogę dopisać do swojej listy - wyglądają bardzo zachęcająco :) no i kuruj się! dużo zdrówka dla ciebie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam żel teraz od essence, niby taki och i ach, a taka klapa:( tak więc zużywam namiętnie i czekam na SH

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.