SLIDER

Sparkly duo - NYX&essence

Hej hej:) Na dziś trochę różu i brokatu. Chociaż ostatnio moja miłość do brokatu na paznokciach trochę przygasła, podoba mi się ten mani. Słodki i dziewczęcy, lekko infantylny. 






Lakier NYX z upominkowej paczki, którą dostała Magda podczas otwarcia pierwszego salonu NYX w Polsce i brokatowy top od Essence.

Podoba się Wam, czy jest zbyt kiczowaty?:) Lubicie brokaty na paznokciach, czy wolicie klasyczne kremowe?

Pozdrawiam Was:)
Monika


PS. Kochane, bardzo proszę Was o głosy: KLIK :)

14 komentarzy

  1. lubię brokatowe paznokietki ale tu mi jakoś nie pasuje..


    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  2. lubię brokaty, chociaż ostatnio trochę mi się przejadły :( muszę zrobić kremową przerwę. mani bardzo mi się podoba, połączenie faktycznie dziewczęce, cukierkowe - nie dla mnie, ale bardzo fajnie wygląda :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę kremowe,ale Twój bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również go dostałam i oddałam swojej współprowadzącej :)
    ale ładnie się prezentuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodko! A we mnie właśnie miłość do brokatów zaczęła wzrastać i chyba muszę zrobić napad na Essence i nowe lakiery z Golden Rose :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. topy od essence uwielbiam:) a te nowe lakiery z GR jakoś do mnie nie przemawiają

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.