SLIDER

Na niedzielę - seriale

Witajcie:)
O ile wczoraj leniłam się z wyboru, o tyle dziś leniuchuję z przymusu. Zalegam w łóżku po nieprzespanej nocy mając nadzieję, że jutro będę w stanie stawić się do pracy. Ten weekend to jeden z nielicznych, podczas których nie muszę za wiele robić. Właściwie, to do zrobienia nie mam nic (no dobra, coś by się znalazło... mgr, FCE...), więc czas poświęcam na oglądanie seriali. 

Moim naujkochańszym, najwspanialszym serialem jest Pretty Little Liars


Jedna z 5 przyjaciółek ginie, a pozostałe cztery otrzymują smsy od tajemniczego A., który zna wszystkie ich sekrety. Lubię do tego stopnia, że zaczytuję się w serii książek, na podstawie której powstał serial. 

Dalej plasuje się Glee
Uwielbiam musicale, śpiew, sama z resztą śpiewam i gram na instrumencie.  Glee podbił moje serce tym, że oprócz ważnych dla mnie wątków poruszanych w serialu, wykonywane są w nim także piosenki, które obecnie podbijają listy przebojów, ale i ponadczasowe hity. Nie muszę chyba wspominać, że ani jedno wykonanie nie było złe?

Ligtfields


Dawniej niedaleko gospodarstwa Lightfields wybuchł pożar, w którym zmarła córka właścicieli. Jej duch nęka kolejnych mieszkańców. Akcja pokazana jest z perspektywy kilku pokoleń, włączając w nią historie niezwiązane z pożarem. Moja najnowsza miłość:)

Bones - Kości

Współpraca FBI i uczonych z Instytutu Jeffersonian. Cudownie mądra dr Brennan dostaje przydomek Bones - obserwując i badając ludzkie kości potrafi znaleźć przyczynę śmierci. Choć tematyka wydaje się poważna, to serial nie stroni od humoru. 

 Nie mogę nie wspomnieć o Plotkarze


O Plotkarze słyszeli chyba wszyscy. Z resztą, kto by nie słyszał o Chucku Bassie... :)

Ostatnia pozycja na mojej liście nie jest co prawda serialem, ale wciągnęłam się. Mowa o programie Amazing Race, w którym 11 ekip podróżuje po całym świecie wykonując przeróżne zadania. Oczywiście jestem w #teamyoutube , bo jedną z ekip stanowią Joey Graceffa i Meghan z Strawburry 17, których namiętnie oglądam na yt. 



Oglądacie któryś z tych seriali? Jakie są Wasze ulubione? Słyszeliście o Amazing Race?

Pozdrawiam Was,
Monika

18 komentarzy

  1. Pretty little liars kocham <3 przykro mi ze musimy czekac do czerwca na nastepny sezon :( ale 3 skonczyl sie bardzo ciekawie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega ciekawie:P nie wytrzymam z ciekawości i chyba do czerwca przeczytam książki:P

      Usuń
  2. Pretty little liars uwielbiam i to chyba na tyle obecnie kazdy serial mnie nudzi i zrobilam sobie przerwe od reszty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z powyższych nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gossip Girl <3 Gdzie oglądasz seriale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iitv.info, wchodze w odcinek i tam zobacz inne hostingi, wybieram video anyfiles

      Usuń
  5. wszyscy się zachwycają plotkara, a ja nawet nie wiem co to za serial:P

    OdpowiedzUsuń
  6. z twoich propozycji znam jedynie i w miarę systematycznie oglądam "kości" - chociaż im dalej w las, tym nudniej według mnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Glee to mój ulubiony serial! :) Pretty Little Liars też oglądam, ale z mniejszym entuzjazmem.

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o wszystkich serialach ale żadnego nie oglądałam oprócz kilku odcinków Bones w TV. moje seriale to przede wszystkim The Walking Dead!

    OdpowiedzUsuń
  9. Plotkara to jest hit, oglądałam namiętnie. Teraz z narzeczonym wałkujemy Gotowe na wszystko, jesteśmy już przy 6 sezonie. Jak skończymy z desperatkami to zaczynami Grę o Tron.

    OdpowiedzUsuń
  10. tez ogladam PPL :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.