SLIDER

Sallyhansenowe love - base coat od Sally Hansen

Witajcie!

Idzie wiosna, czas na zmiany. Na blogu zmieniło się tło zdjęć i to narazie tyle. Liczę bardziej na inne wiosenne zmiany. Mój plan dnia nieco uległ zmianie, miejmy nadzieję na plus. 
Wolne soboty to dla mnie czas mega lenistwa. Nie mogę się zmobilizować do wstania z łóżka i zrobienia czegokolwiek. Dziwię się sama sobie, że w ogóle chciało mi się otworzyć komputer...
Przejdźmy jednak do sedna. Dziś w roli głównej:

base coat od Sally Hansen



Bazę tę kupiłam w TKmaxx za 16,99. Szukałam dobrej bazy, która chroniłaby moje paznokcie przed przebarwieniem, ale jednocześnie nie sprawiała trudności przy nakładaniu lakieru, szybko schła, była wydajna i nie ksoztowała majątku. Niestety, bazy które do tej pory miałam bardzo szybko odpryskiwały lub odchodziły płatami. 


Baza SH po nałożeniu na paznokcie jest przeźroczysta, wysycha w przeciągu minuty. Dzięki średniej szerokości pędzelkowi nakładanie będzie łatwe i precyzyjne dla posiadaczek zarówno wąskich, jak i szerokich paznokci. Sam wygląd pędzelka również przypadł mi do gustu, bo jego włosie jest przeźroczyste,a nie jak przeważnie czarne. Lakier sunie po bazie jak po maśle, choć bardzo dobrze się do niego przyczepia. Baza nie pachnie tak intensywnie, jak klasyczny lakier. Kolor utrzymuje się na bazie o 2-3 dni dłużej, niż na "gołych" paznokciach. Oczywiście to, ile utrzymuje się lakier, jest kwestią indywidualną. 


Podsumowując: nie wyobrażam sobie malowania paznokci bez tej bazy. Oczywiście, że wolałabym jeszcze, aby baza w jakiś sposób wzmacniała i odżywiała paznokcie, ale od tego są odżywki... Insta-grip razem z Insta-dry tworzą mój ulubiony paznokciowy duet. 

Insta-grip otrzymuje ode mnie



Pozdrawiam Was,
Monika

8 komentarzy

  1. ja bardzo lubię nail teka II jako bazę - 2in1 baza i odżywka - jednak znając kropelki SH to sądzę że ta Twoja baza byłaby lepsza od NT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. na allegro znalazłam ją za 5zł + 5zł za przesyłkę ;)

      Usuń
    2. rozmyślam cały czas nad NT:) dzieki za info

      Usuń
  2. Uwielbiam topy i base coaty z SH są świetnej jakości i można je dorwać w niskich cenach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też używam bazy z SH i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam,ale lubię SH,kto wie:)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.