SLIDER

My week in photos - mobile mix #3

Witajcie:) Nie mogę uwierzyć, jak ten czas szybko leci. Dopiero co odebrałam nowy telefon i pomyślałam o mobile mixie, a tu już trzeci wpis z tej serii. Dziś trochę oszukany - kilka zdjęć zrobionych jest lustrzanką. Enjoy!



youtubowa miłość tygodnia - Elle Fowler - allthatglitters21



najwygodniejsze buty ever!



Przygotowywanie dekoracji na Dzień Mamy


niespodziewany bukiet


idealna mięta <3


Moi nowi przyjaciele po ognisku



konferencja PWN




konferencja PWN cz. 2:)


komunijne babeczki...


...i komunijny tort - wspólne dzieło moje i Mamy:)

I to na tyle. Jak widzicie po zdjęciach, cierpię z powodu miliona ugryzień komarów i opalenizny "na raczka". Przede mną kolejny ciężki tydzień: konferencja, milion prezentacji na uczelni, Dzień Mamy i Taty i zagubiona książka, z której przygotowuję się do certyfikatu... stres dopada mnie na samą myśl o tym wszystkim, ale cóż:) Jakoś to będzie.


Pozdrawiam Was i życzę pięknej i słonecznej niedzieli! Odpoczywajcie!
Monika


12 komentarzy

  1. Ta mięta jest rzeczywiście idealna! Jak spisuje się ten lakier? Ja wczoraj kupiłam 3 lakiery Essence, mam nadzieję, że okażą sie OK :-)
    Babeczki i tort jak marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier ok, mam trzeci dzień na sobie i zaczął odpryskiwać,ale był narażony na różne ekstremalne sytuacje

      Usuń
  2. Kochana masz pięknie buciki przecudowne a tort małe dzieło :) Gratuluje dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te Twoje najwygodniejsze buty ever! :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszne babeczki i ten tort, zrobiłaś mi ogromnego smaka

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, tort mnie rozwalił :D Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.