SLIDER

MUA eXtreme Metallics: Go Getter & Celebrity

Witam Was w tę jakże piękną sobotę, w którą choroba rozłożyła mnie na dobre. Dziś chcę Wam pokazać fantastyczne cienie, które kupiłam za grosze w Pepco. 
Markę MUA, czyli Make Up Academy poznałam dzięki FleurDeForce, która już daaawno temu zachwalała ich paletkę, której pragnę do tej pory. Dlatego też, kiedy zobaczyłam czterokolorowe paletki w Pepco za 9,90 nie wahałam się ani chwili. 

Udało mi się upolować dwie paletki, Go Getter i Celebrity

Go Getter




Jak wskazuje nazwa serii, są to cienie metaliczne. Osobiście uważam jednak, że ten metaliczny efekt nie jest przerysowany, ani przeładowany brokatem jak to się często zdarza. Go Getter to delikatny beż, srebro, brąz i mieniąca się na różowo czerń. Kolory te sprawdzą się zarówno na codzień, jak i na większe okazje. Najbardziej przypadła mi do gustu mieszanka brązu i beżu, z minimalną odrobiną czerni. Kiedy zdarza mi się pomalować do pracy, to zazwyczaj na moich powiekach ląduje ta mieszanka. 


Celebrity

 



Drugą i ostatnią paletką jaką kupiłam jest wariant Celebrity. W jej skład wchodzą: biel, delikatny jasny fiolet, kolejny jest kolor trudny do określenia, ja chyba określiłabym go jako rosegold i intensywny fiolet. Z tej paletki najbardziej lubię biel i właśnie rosegold. 


Cienie lekko się osypują i moim zdaniem potrzebują bazy. Przez konsystencję - też trudną do określenia, bo nie są tak sypkie jak brokat, ale mimo wszystko nie trzymają się pędzla... migrują po całej twarzy, jeśli nie nałożymy ich na bazę, cała twarz będzie w błyszczących drobinkach.

Pomimo tego bardzo lubię obie paletki i mam chrapkę na więcej. Lubię także ich opakowanie - małe, ale wygodne i poręczne, bardzo proste i solidne.

Ode mnie cienie dostają 5/5!

Znacie MUA? Lubicie ich cienie? A może używacie innych produktów tej marki? Koniecznie dajcie znać!

Monika

10 komentarzy

  1. muszę się w końcu wybrać do pepco i pobuszować, może będę mieć szczęście i też znajdę takie cuda. Najbardziej podoba mi się Go Getter ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę można dorwać tam perełki za grosze;)

      Usuń
  2. pierwszy zestaw całkiem nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te cienie tak mnie kuszą :)


    sypką, mam nadzieję, że u Ciebie będzie się dalej sprawdzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze je dostaniesz:)

      Mam nadzieję, że tak... to taki cudowny puder!

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.