SLIDER

Duet na jesień: Golden Rose + Essence

Witajcie! Dziś wpis z rodzaju tych, które od dłuższego czasu prawie nie pojawiają się na blogu, a mianowicie paznokcie. Niestety, ostatnio prawie ich nie maluję. Raz - brak czasu, a dwa - są w strasznym stanie i nic im nie pomaga. Zawsze dzieje się tak na jesień, więc pozostaje mi bycie cierpliwą i czekanie:)

W wolnej chwili postanowiłam mimo wszystko pomalować paznokcie i efekt połączenia dwóch lakierów spodobał mi się na tyle, że chciałabym Wam go pokazać.

Jako lakieru podstawowego/bazowego użyłam pięknego jesiennego brązu od Golden Rose. Niestety etykietka z tyłu się wytarła, także nie znam jego numeru.



Na brąz nałożyłam jedną warstwę top coatu od Essence z serii nailart 06 you're a gold mine. 


tak wiem, pomalowane skórki... przyznaję się bez bicia - nie umiem ich doczyścić!

I jak podoba Wam się efekt? Wiem, że trochę mało "codzienny", ale lubię czasem coś odmiennego.

A teraz wracam do nadrabiania zaległości na yt, co chwilę odkrywam jakiś fantastyczny kanał i subskrybuję, i oglądam od pierwszego filmiku, i... przepadam. Cały weekend spędziłam na uczelni, także trooooszeczkę mi się tego nazbierało. Ale mimo tego - będę wdzięczna, jeśli polubicie mi jakichś youtuberów (niekoniecznie makijażowych):)

Pozdrawiam Was:)
i wracam jutro z inspiracjami na kolejny tydzień!
Monika

12 komentarzy

  1. Bardziej podoba mi się ten brąz bez topu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt poza skórkami :P jest śliczny lubię bardzo takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek
    _________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obie wersje fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam podobne połączenie brązowego lakieru miss sporty, moge się pokusić o stwierdzenie że chyba identycznego i essence ale z innymi drobinkami :) Lubię to i noszę na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie super :) Ja skórki zawsze czyszczę patyczkiem do uszu alb
    o drewnianym patyczkiem do odsuwania skórek - jest cieniutki, więc wjedzie w kazdy zakamarek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam takich patyczków do poprawek makijażu, ostro zakończonych ale jak widać i tak fail:(

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.