SLIDER

Pustaki -wrześniowe zużycia

Witajcie:) Dziś zapraszam Was na dno wrześniowe, czyli na kilka słów o produktach, które zużyłam w minionym miesiącu. Enjoy!


Włosy



Odżywkę Isana pewnie zakupię jeszcze nie raz. Dobry produkt w niskiej cenie. Szampon Ziaja redukcja łupieżu - raz działa, raz nie. Nie wiem czy to dwie różne serie szamponu, czy kaprysy mojego skalpu i włosów.

Twarz


Dermedic żel do twarzy, seria matująca - krótko i zwięźle: szkoda pieniędzy. Mała pojemność, kosztuje ok. 30zł w aptece. Ni to czyści, ni to matuje. Cetaphil to niezastąpiony krem do twarzy na noc. Super nawilżenie. Czasem zdarza mi się nałożyć nawet na dzień. Powyższe opakowanie starczyło mi na równiusieńki rok codziennego używania na twarz. 

Kosmetyki myjące


Żel pod prysznic Joanna, wanilia - nigdy więcej. Chemiczny zapach, a w dodatku podrażniał moją skórę. Venus, delikatny żel do higieny intymnej - przyjemny zwyklak, bardzo wydajny, ok. 8zł. 


Demakijaż


Carea płatki kosmetyczne - zmieniam tylko warianty, są 3, lubię każdy. Ponoć produkowane przez Cleanic, nie wiem ile w tym prawdy. Płyn micelarny be beauty - mój ulubieniec. Mam jeszcze zapas z akcji "znikania z biedronek", ale powoli dobijam zapasowego dna:) Teraz dostępny w większej pojemności. 

Inne


Antyperspirant Garnier Ultra Dry - zdecydowanie wolę wersję z granatową nakrętką. Ta niestety nie zapewniała mi wystarczającej ochrony. Colgate - zdradziłam moje ulubione warianty Aquafresh i przerzuciłam się na Colgate. Naprawdę fajna pasta za grosze, odświeża oddech i daje przyjemne uczucie świeżości.



Ufff... dobrnęłam do końca! Mam nadzieję, że Wy też:)
Pozdrawiam,
Monika

15 komentarzy

  1. Twoi denkowcy z Biedry to moim ulubiency:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tego nie miałam, ale denko ładne :) Dużo słyszałam o tym płynie micelarnym z biedronki i same dobre opinie, pewnie i ja się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam dzisiaj limitowaną wersję 400ml micela z biedronki - 8zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zużyć :)
    też lubię ten micel z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mąż lubi ten żel z Dermedic, dobrze wysusza, on to lubi, ja nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię. Nie odczułam żadnego wysuszenia - jak widać każdy reaguje inaczej

      Usuń
  6. A ja polubiłam się z żelem do twarzy z Dermedic. Wyczuwalny jest efekt zmatowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli wydajny ten cetaphil? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tą odżywkę z isany bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.