SLIDER

Hello November! B&BW, Superpharm & Ireland haul

Witajcie w ten spokojny i wolny dzień:) Wczoraj wieczorem zawitałam do Warszawy, oczywiście pierwszą rzeczą, jaką zrobiłam po przyjeździe, to szybka wizyta w Bath & Body Works. Dzisiaj natomiast mam za sobą spacer po Powązkach i kilka rodzinnych chwil. Siedząc przy herbacie plotkujemy ile tylko możemy, wypoczywamy, oglądamy zdjęcia z pobytu Magdy w Irlandii, skąd przywiozła mi też kilka smakołyków. I tymi właśnie smakołykami chcę się z Wami dziś podzielić. 

O tym, że Bath&Body Works uwielbiam, nie muszę chyba nikomu mówić. Jako, że mam zapas balsamów, żeli pod prysznic i świec, tak żele antybakteryjne schodzą u mnie jak woda. W dodatku promocja "kup 4, weź 2 gratis" kusiła...:)
Zdecydowałam się na warianty: Twiglight woods for men - wiem, że for men, ale bardzo mi się ten zapach podoba, Twiglight woods - jeden z moich ulubionych zapachów, fresh picked apples - "smakowity" zapach, japanese cherry blossom - mój zdecydowany faworyt zapachowy, 
aqua blossom, dancing waters - tych dwóch ostatnich zapachów nie znam, ale bardzo przypadły mi do gustu.

Uwielbiam świece zapachowe, szczególnie te z BBW. Mam jedną, przywiezioną do domu dokładnie rok temu. Zakochana jestem w trwałości i intesywności jej zapachu. Od Magdy dostałam wariant zapachowy Cinnamon Nut Bread, pachnie dokładnie jak bułeczki cynamonowe, które robi moja Mama. Pierwsza świeczka wyprodukowana została przez White Barn, a ta cynamonowa Slatkin &Co - ciekawa jestem, czy sprawdzi się tak samo dobrze;) Na promocji kosztowała 45zł, zamiast 89:)



Z Irlandii Magda przywiozła mi top coat od NYC, bardzo jestem ciekawa efektu jaki on daje. Nie mogę się też doczekać użycia podróbki beautyblendera:) W Superpharmie Magda dorwała cienie Color Tattoo  za 15zł. Dla mnie wybrała kolor Permanent Taupe. Ze swoich prywatnych zbiorów oddała mi kuleczki rozświetlające od Avon.


Bardzo lubię pokazywać Wam takie haule, w których za prezentowane rzeczy zapłaciłam naprawdę grosze...:) bo reszta to prezenty:)

Pozdrawiam Was i życzę zasłużonego odpoczynku!
Monika

14 komentarzy

  1. Żele antybakteryjne lubie bardo i nie wysuszaja mnie a to duzy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że BBW rozszerzy działalność i zawita do Wrocławia;)

    Cienie Maybelline kuszą mnie od pewnego czasu. Dotychczas kremowa formuła nie zdawała u mnie egzaminu. Mam tłuste powieki, ale może tym razem będzie inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tłuste powieki. Wczoraj użyłam bazy hean, cieni z paletki sleeka i tego brązu. Wieczorem cienie wyglądały jak dopiero nałożone:)

      Usuń
  3. Muszę koniecznie poczynić zakupy w BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawią mnie te żele antybakteryjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie zwłaszcza ta podróbka BB :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.