SLIDER

Moja obecna pielęgnacja cery tłustej - listopad 2013

Witajcie:)
We wrześniu umieściłam pierwszy tego typu post, kilka produktów się zmieniło, więc pomyślałam, że czas na aktualizację.

mycie



Tak, aż trzy "żele"...:) Codziennie myję twarz żelem do cery tłustej ale wrażliwej, od La roche-posay z serii effaclar. Kiedy czuję, że moja skóra potrzebuje głębszego oczyszczenia, używam żelu Garnier Czysta Skóra Active. 2 razy w tygodniu używam nowego dla mnie peelingu od Sorayi. 

nawilżanie



Zawsze rano i wieczorem - tonik ogórkowy od Ziaji. Cetaphil używam głównie wieczorem i zawsze po peelingu. Kiedy widzę, że moja skóra jest wysuszona, to nakładam cieniutką warstewkę Cetaphilu pod emulsję matującą od Iwostinu. 

demakijaż



Do demakijażu całej twarzy, niezmiennie od dłuższego czasu służy mi płyn micelarny be beauty. Demakijaż oczu wykonuję przy pomocy płynu dwufazowego od Delii.

Zawsze o tej porze roku moja cera płata mi figle. A do tego ostatnio nie odżywiam się dobrze ... i to wszystko widać na mojej twarzy:( Mam nadzieję, że przy zmianie diety i regularnym stosowaniu tych produktów stan mojej cery ulegnie zmianie. Na lepsze:)


Pozdrawiam Was cieplutko:)!
Monika

3 komentarze

  1. mam emulsje i balsam cetaphil - super:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żel Effaclar, ale na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Effaclar i płyn z biedronki najlepsze :) nie potrafie sie rozstać z tymi produktami

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.