SLIDER

Promocja Rossmann - cz. 1

Witajcie:) Wzbraniałam się przed pójściem do Rossmanna - wiedziałam, że przepadnę. W swoim postanowieniu trwałam aż do wczoraj. Obleciałam 2 Rossmanny i jestem z siebie mega dumna - nie straciłam ani zbyt dużo gotówki, ani rozsądku.

weheartit.com / meggygrace.tumbl.com



Och jak mnie kusiły te róże! Nie uległam jednak pokusie i wzięłam tylko to, co wcześniej zaplanowałam - bazę Rimmel Stay Matte oraz puder z tej samej serii. Na zdjęcie załapał się odtłuszczacz do paznokci Sensique (drogeria Natura).


I tu pojawiają się dwie nadprogramowe rzeczy, czyli maseczki oczyszczające Rival de Loop. Też były na promocji, za 0,99zł. Wszystkie maseczki RdL mają zmienione opakowanie, ale wydaje mi się, że te oczyszczające są zupełnie nowe. 


Zajrzałam również do sklepu Ziaja dla Ciebie, potrzebowałam maski do włosów i balsamu po depilacji. Balsam to mój zdecydowany ulubieniec. Jeśli chodzi o maski, to są to tanie i dobre produkty (6,27 szt.). Tym razem padło na intensywną odbudowę i intensywne wygładzanie. 



Jak widzicie - nie zaszalałam. Ale to dobrze, powstrzymałam się przed kupieniem całej masy rzeczy (m.in. czwartego szamponu, bo przecież na promocji - i tak się zużyje!) i dobrze mi z tym!:)

Pozdrawiam Was, 

30 komentarzy

  1. Ostatnio zastanawiałam się nad tym balsamem do depilacji, ale nic o nim wcześniej nie słyszałam więc nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder Stay Matt to jeden z najgorszych jakie miałam. Nie matuje i nie kryje w ogóle, a mam suchą cerę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wcale nie wybrałam do Rossmanna jak na razie :) Chociaż nie mówię nie bo na promocję na kolorówkę do oczu pewnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę, też kupiłam ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dość popularny i z tego co widzę po blogach to dużo osób go kupiło:)

      Usuń
  5. Też skusiłam sie na maseczki z rival de loop i po wczorajszych testach muszę stwierdzić, że nawilżająca jest świetna:) A za cene 0,90zl to grzech nie sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam na twarzy te oczyszczającą, ciekawe jak się spisze:)

      Usuń
  6. bardzo lubię ten puder :) a w rossmannie skusiłam się na Bourjois

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ograniczony budżet, dlatego mimo promocji ominęłam Bourjois:(

      Usuń
  7. Ja jestem z siebie dumna, bo kupiłam tylko korektor :-) Niestety puder z Rimmel okazał się u mnie ogromnym bublem :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych maseczek jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te maseczki :) Ja w Rossmannie czekam na promocję na lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pani przy kasie namawiała mnie na te maseczki w promocji, ale przejrzałam i stwierdziłam, że nie ma nic dla mnie.
    ciekawi mnie jak się spisze baza rimmel

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego różu w kremie rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się jutro wrócę po te maseczki, bo też mnie dziś pani w kasie kusiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten puder :) a na maseczkę może i ja się skuszę choć miałąm kiedyś dwie i nie za bardzo i one przypadły do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam kiedyś puder Stay Matte i pamiętam, że był fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie ogarnęłam że Rimmel ma róż w odcieniu 01 :D

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.