SLIDER

Tutorial - Fryzura Elsy z Frozen - Krainy Lodu

Witajcie! 
Dziś wpis zupełnie spontaniczny. Skorzystałyśmy ze słonecznej pogody i świątecznego lenistwa - wspólnie zmalowałyśmy nowy wpis. Obie jesteśmy oczarowane najnowszą chyba bajką Disneya - Frozen. Piosenki w wersji angielskiej znałam zanim jeszcze zobaczyłam film. Wczoraj zrobiłyśmy sobie rodzinne babskie popołudnie i gdy faceci rozeszli się do domów, my zostałyśmy i po raz drugi obejrzałyśmy właśnie Krainę Lodu. Lubię bawić się swoimi włosami i zainspirowana piękną Elsą, stworzyłam własną wersję jej plecionego koka. Na dzisiejszy świąteczny obiad do Babci wzięłyśmy aparat, świeciło piękne słońce, więc wyszłyśmy na podwórko i tutorial właściwie zrobił się sam. Później doszła do nas kuzynka i na niej też wypróbowałam tę fryzurę. Po przydługim wstępie - zapraszam!


Okej, zanim zaczniemy - proszę o wyrozumiałość. To nie był w 100% zaplanowany wpis i obie zdajemy sobie sprawę, że daleko jest mu do ideału.

Mam włosy średniej długości, pocieniowane, dzień wcześniej były wyprostowane.

Zaczynamy od zrobienia przedziałka na boku, następnie z części z większą ilością włosów, tuż przy samym czole bierzemy dwa cienkie pasemka włosów, tak jak do warkocza dobieranego.


 Pasmo, które jest bliżej czoła, nakładamy na wierzch drugiego pasma. Drugie pasmo znajduje się wtedy bliżej czoła. 

Do pasma, które w danym momencie znajduje się bliżej czoła dobieramy włosy, przez co pasmo staje się grubsze. Zawijamy je do góry i ponownie dobieramy do pasma, które znajduje się bliżej twarzy. 


 Zaplatamy nasz niby warkocz dookoła głowy. Kiedy jesteśmy już przy karku, mamy dwie opcje: albo zakończyć, albo dobierać i zawijać dalej, do boku. Ja osobiście lubię koki z boku, więc pokusiłam się o dalsze plecenie.


Kiedy dojdziemy do miejsca, w którym chcemy, by znajdował się nasz kok, zbieramy wszystkie włosy w kucyk.

Kucyk zawijamy w tę stronę, w którą zawijaliśmy początkowo włosy. 


Następnie zawijamy nasz kucyk w koczek. 


Związujemy kok gumką i voila! 


Oto nasz efekt końcowy: 




Fryzurę robiłam sama na sobie, postanowiłam też wypróbować ją na kuzynce. Efekty poniżej:)




I jak, podoba Wam się fryzura? Jeśli nie widziałyście jeszcze Krainy Lodu, to zdecydowanie musicie obejrzeć. Zakończenie zaskakuje.

Pozdrawiamy, 


 






12 komentarzy

  1. Ładny efekt końcowy :) Ja to kompletnie nic nie umiem zrobić z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Ja też nie umiałam, nauczyłam się z nudów:)

      Usuń
  2. Dla mnie to, co zrobiłaś jest mistrzostwem świata :) Super wygląda taka fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię córce:) podobał jej się tutorial

    OdpowiedzUsuń
  4. super fryzurka, a najważniejsze, że można ją wykonać samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda to pięknie :) moje włosy to są takie, że żadna fryzura na nich nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kompletnie nie potrafie takich fryzur robić :P

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.