SLIDER

Youtube favourites - beauty, fashion, lifestyle

Witajcie:)
Nadchodząca wiosna to dla mnie czas porządków, segregowania każdego aspektu życia. Jak zapewne się domyślacie - generalne porządki w szafie i nie tylko. Jako, że w pracy musiałam zacząć używać komputera, to jestem zmuszona ogarnąć cały bajzel, który na nim zgromadziłam. Tyczy się to także portali społecznościowych i tym podobnych, bo i one są narzędziem mojej pracy. Przy okazji porządków postanowiłam podzielić się z Wami kanałami na youtube, które namiętnie oglądam:)
Enjoy!




1. Niomi Smart 

Niomi jest fanką zdrowego i organicznego żywienia, ruchu i mody. Jest przy tym wszystkim naturalna i przesłodka. Uwielbiam jej akcent. Chociaż nie podzielam jej gustu jeśli chodzi o modę, to coraz częściej sięgam do jej przepisów. Jej kanał znajdziesz TU.

2. Ingrid Nilsen (misglamorazzi)



To jedna z blogerek, którą oglądam najdłużej. Poleca świetne produkty do cery tłustej i paznokci. Dzięki niej odkryłam Insta Dri od Sally Hansen:) Jej kanał: TU

3. Zoe Sugg (Zoella)


Zoe też jestem wierna już od dłuższego czasu. Bardzo szybko odniosła sukces (napisała książkę, wydała własną linię produktów pielęgnacyjnych i kosmetyczek), przez co oczywiście stała się niezłą pożywką dla mediów, jednak ja skupiam się nie na jej sukcesie, a na tym co konkretnie w swoich filmach przekazuje. Pomijając bardzo przyjemny aspekt, jakim jest jej akcent, lubię jej filmy za ich unikalny klimat, połączenie nowoczesności z dawnymi czasami. Jej kanał: TU

4. Louise (Sprinkleofglitter)


Louise jest przezabawna, uwielbiam jej poczucie humoru i to, że pomimo rozmiaru L potrafi dobrać sobie stroje, w których wygląda korzystnie. Jej kanał TU

5. Anna SacconeJoly

Annę po prostu miło się ogląda. Jest młodą mamą dwójki dzieci - podoba mi się to, że nie skupia się tylko na nich. Jej kanał TU.

6. Gabriella Lindley (Gabby, velvethgost)


Gabby albo się kocha, albo nienawidzi. Jej akcent dla niektórych jest silnie drażniący, dla mnie jest całkiem przyjemny. Najbardziej lubię jej haule domowe. Jej kanał TU.

7. Tanya Burr


Tanya jest przeurocza. Lubię ludzi z pasją, a kiedy ona opowiada o kosmetykach, to pasja po prostu się przez nią przelewa. Wypuściła też swoją linię produktów - lakiery do paznokci, błyszczyki i rzęsy. TU

8. Estee (Essiebutton)

Estee jest bardzo naturalna. Nie robi z siebie gwiazdy. Przeprowadziła się z Kanady do Londynu, jest dla mnie idealną mieszanką amerykańskości i brytyjskości (istnieją w ogóle takie słowa?). Jej kanał TU.



Muszę przyznać, że bardzo mocno okroiłam swoje subskrypcje. Cieszę się, bo może w końcu przestanę oglądać bzdury:P i zacznę się wyrabiać ze wszystkimi obowiązkami, które niestety rosną i rosną:).

A jak jest z Tobą? Jesteś zwolenniczką filmików na yt, czy raczej wierną czytelniczką blogów? Jacy są Twoi youtubowi ulubieńcy?

Pozdrawiam już wiosennie!








6 komentarzy

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.