SLIDER

To czego pragnę! Wishlist by Magda

Tyle rzeczy zawsze chcę, ale potem zapominam, więc stwierdziłam, że zrobienie takiej wishlisty pomoże mi uporządkować moje zachcianki:) 

Zapraszam!


1. Make Up Revolution rozświetlacz Goddess of Love
Rozświetlacza szukam już od dość długiego czasu, jednak żaden nie podpił mojego serca. O tych serduszkach naczytałam się dość dużo. A więc chyba postanowię spróbować. Tym bardziej, że cena to ok. 25 zł:)

2. Bourjois Rouge Velvet Edition w kolorze Don't pink of it!
Szukam pomadki, która dawałaby ładny efekt, a pomadki z tej serii są bardzo chwalone w blogosferze. 

3. theBalm paleta Nude Dude
Rozglądam się też już jakiś czas za neutralną paletą, która mogłaby mi posłużyć do makijażu codziennego, a palety theBalm mają bardzo dobre recenzje. Moja siostra ma paletę Naked (dostała od najfajniejszego Mikołaja na świecie;)), ale chciałam spróbować czegoś innego. I chyba się skuszę:)

4. Zoeva nowa kolekcja pędzli Rose Golden vol. 2
To była miłość od pierwszego instagramowego wejrzenia. Na profilu Zoeva zamieściła zdjęcie pędzli i już nie mogłam przestać o nich myśleć. Tym bardziej, że moje pędzle nadają się ostatnio do wyrzucenia. Muszę je mieć!

5. Zoeva paleta Rose Golden 
Po prostu uwielbiam takie kolory! Nic dodać nic ująć:)

6. Saryna Key Szampon zapobiegający wypadaniu włosów
Produkt dość drogi (Sephora 119 zł), jednak dostałam próbkę w perfumerii i pokochałam moje włosy po 2 użyciach. I do tego ma piękny zapach! Poczekam jednak na jakąś zniżkę w Sephorze, bo zawsze można obniżyć cenę upatrzonego produktu:)

Jestem ciekawa, czy któreś z moich kosmetycznych marzeń są też Waszymi:)
Pozdrawiam

7 komentarzy

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.